افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

واردات خودرو به بندر سیریک از امروز آغاز می شود

  • کد خبر : 373787
واردات خودرو به بندر سیریک از امروز آغاز می شود

به گزارش بازار، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و کشتیرانی شهید بهنار و شرق استان هرمزگان از آغاز واردات و ترانزیت خودرو به بندر سیریک یکی از بنادر اصلی استان هرمزگان از امروز (سه شنبه) خبر داد. ). 12 مهر) و گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر توسعه منطقه مکران، […]

به گزارش بازار، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و کشتیرانی شهید بهنار و شرق استان هرمزگان از آغاز واردات و ترانزیت خودرو به بندر سیریک یکی از بنادر اصلی استان هرمزگان از امروز (سه شنبه) خبر داد. ). 12 مهر) و گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر توسعه منطقه مکران، سازمان دریانوردی و بندری زیرساخت های لازم را فراهم کرده است.

وی بندر سیریک را یکی از بنادر مهم حوزه مکران و شرق استان معرفی کرد و افزود: سازمان بنادر و دریانوردی نگاه ویژه ای به ایجاد زیرساخت های لازم در مکران دارد و در این راستا پیشرفت های خوبی حاصل شده است . مکان در بندر سیریک اکنون اولین محموله خودروی عبوری آماده تخلیه در این بندر است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: این رویه در پی درخواست های مکرر شرکت های کشتیرانی و واردکنندگان خودرو برای استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه فعالیت های اقتصادی برقرار شد.

محمد حسینی تختی افزایش ترانزیت کالا از بندر سیریک را از اهداف مهم این اداره کل دانست و ادامه داد: این محموله شامل 45 خودرو است که با یک کشتی شناور وارد بندر سیریک می شود و مبدا این محموله یکی از بنادر بندر سیریک است. امارات متحده عربی و فردا وارد بندر سیریک می شود و با ایجاد تشریفات لازم، در کمترین زمان ممکن تخلیه می شود.

این مسئول ویژگی های مهم بندر سیریک و زیرساخت های ایجاد شده در آن را برشمرد و اظهار داشت: این بندر در موقعیتی خاص و در فاصله کمی از بنادر عمان و امارات قرار گرفته و دارای دو رمپ فلزی یکی از 104 بارگیری است. تخلیه بار اسکله و متر علاوه بر سه رمپ خدماتی، ظرفیت قابل توجهی برای پذیرش کالاهای وارداتی و صادراتی به این کشورها دارد.

وی بیان کرد: بندر سیریک با سرمایه گذاری هفت میلیارد ریالی سازمان دریانوردی و بندری دارای ورودی آب چهار متری، 34 هکتار حوضچه و 51 هکتار زمین ساحلی است که ظرفیت بالایی در زمینه صادرات دارد. واردات و ترانزیت کالا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.