افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

واردات آمبولانس از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی معاف شد.

  • کد خبر : 184706
واردات آمبولانس از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی معاف شد.

به گزارش بازار، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه 11 بهمن ماه) شورای اسلامی در جریان بررسی قسمت درآمدی لایحه بودجه سال 1403 کل کشور با بندهای (ص) و (ت) موافقت کردند. ) تبصره (6) ماده واحده این لایحه. شهباز حسن پور در این جلسه در تذکر شفاهی رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی […]

به گزارش بازار، نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه 11 بهمن ماه) شورای اسلامی در جریان بررسی قسمت درآمدی لایحه بودجه سال 1403 کل کشور با بندهای (ص) و (ت) موافقت کردند. ) تبصره (6) ماده واحده این لایحه.

شهباز حسن پور در این جلسه در تذکر شفاهی رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گفت: از جنابعالی تقاضا دارم به کمیسیون امنیت ملی برای رسیدگی به حادثه بعدازظهر دیروز در کرمان و منجر به فوت ماموریت بدهید. پیگیری پنج سرباز جمعیت کرمان در دو هفته اخیر آسیب های روحی و روانی زیادی را متحمل شده است. امیدواریم این موضوع با جدیت پیگیری شود.

نماینده شهر سیرجان در شورای اسلامی بیان کرد: موضوع تکلیف سپرده ارزی باعث شده بخش زیادی از محصولات کشاورزی از جمله پسته و سیب زمینی در دست کشاورزان بماند و کشاورزان با مشکل مواجه شوند. کشاورزان را باید پرورش داد.

علی اصغر باقرزاده در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش در جریان بررسی لایحه بودجه 1403 گفت: طبقه بندی فرهنگیان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان باید مورد توجه قرار گیرد.

این موضوع در بند ج تبصره (6) ماده واحده مقرر شده است. بخشی از کالاها و خدمات شرکت‌های ایرانی طرف قرارداد با شرکت‌های خارجی که کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت‌های پیمانکاری خارجی را در پروژه‌های متعهد طرف خارجی با تصویب شورای اقتصاد ارائه می‌کنند، مشمول تبصره (3) می‌شوند. ) ماده (10) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400.

همچنین در بند (ت) تبصره (6) ماده واحده آمده است: واردات آمبولانس در صورت عدم امکان تامین آن از محل تولید داخل توسط سازمان اورژانس پیش بیمارستانی کشور، ماه سرخ رسانه. . جامعه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه‌های علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کشور، شرکت ملی نفت ایران و سازنده بیمارستان‌های خیریه با مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اورژانس اجتماعی. آمبولانس توسط سازمان بهزیستی کشور تا زمانی که مطابق با ماموریت دستگاه های مذکور در سال 1403 مورد استفاده قرار گیرد از پرداخت عوارض ورودی و عوارض گمرکی معاف می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.