افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

واتس اپ به زودی امکان تغییر عکس پس زمینه و رنگ حباب های چت را فراهم می کند

  • کد خبر : 329320
واتس اپ به زودی امکان تغییر عکس پس زمینه و رنگ حباب های چت را فراهم می کند

به گزارش WabetaInfo، نسخه بتای جدید واتس اپ برای اندروید با شماره نسخه 2.24.17.19 قابلیت جدیدی به نام تم های پیش فرض چت را معرفی می کند. ویژگی پیش‌فرض تم‌های چت به کاربران این امکان را می‌دهد که رنگ حباب‌های چت و تصویر پس‌زمینه خود را از میان مجموعه‌ای از تم‌های سفارشی انتخاب کنند. اگرچه […]

به گزارش WabetaInfo، نسخه بتای جدید واتس اپ برای اندروید با شماره نسخه 2.24.17.19 قابلیت جدیدی به نام تم های پیش فرض چت را معرفی می کند.

ویژگی پیش‌فرض تم‌های چت به کاربران این امکان را می‌دهد که رنگ حباب‌های چت و تصویر پس‌زمینه خود را از میان مجموعه‌ای از تم‌های سفارشی انتخاب کنند. اگرچه این ویژگی هنوز برای کاربران بتا در دسترس نیست، اما با ارائه گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر هنگام راه‌اندازی رسمی، تجربه پیام‌رسانی را بهبود می‌بخشد.

این تغییرات می تواند به کاربران کمک کند تا چت های خود را به گونه ای سفارشی کنند که مطابق با سلیقه و نیاز آنها باشد. به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است بخواهد تمی با رنگ های آرامش بخش برای چت های شخصی خود انتخاب کند، در حالی که از یک تم رسمی تر برای چت های کاری یا حتی با رنگ های شرکتی خود استفاده می کند. این سطح از سفارشی سازی می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و به آنها احساس کنترل بیشتری بر محیط چت خود بدهد.

اطلاعات Wabeta

در ماه های اخیر واتس اپ هوش مصنوعی Meta را به برنامه خود اضافه کرد که به کاربران امکان می دهد با دستیار هوش مصنوعی متا تعامل داشته باشند و در مورد هر موضوعی کمک بگیرند. به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه قابلیتی برای به اشتراک گذاری فایل های آفلاین و بی سیم بین دستگاه های واتس اپ است. علاوه بر این، سامسونگ هوش مصنوعی گلکسی خود را در واتس اپ ارائه کرده و عملکرد ترجمه زنده را در اختیار کاربران این برنامه قرار می دهد.

اگرچه این ویژگی ها هنوز در حال توسعه هستند، اما می توان پیش بینی کرد که حداقل 10 تم مختلف برای غنی سازی تجربه کاربر وجود خواهد داشت. علاوه بر این، سفارشی کردن تم پیش‌فرض چت فقط برای کاربر قابل مشاهده است و ظاهر چت را برای دیگران تغییر نمی‌دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=329320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.