افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

هیچ کس مانند روزهای قدیم استایل پربار نمی پوشد / با اکسسوری های سبک مینیمالیست خود توجه را جلب کنید

  • کد خبر : 131607
هیچ کس مانند روزهای قدیم استایل پربار نمی پوشد / با اکسسوری های سبک مینیمالیست خود توجه را جلب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شکی نیست که تک تک آیتم های انتخاب شده توسط ما در ایجاد یک استایل شیک، با وقار و البته مدرن بسیار مهم است. اما تاثیر اکسسوری ها در این سبک بسیار حائز اهمیت است و گاهی اوقات می توانند حتی از اجزای اصلی لباس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شکی نیست که تک تک آیتم های انتخاب شده توسط ما در ایجاد یک استایل شیک، با وقار و البته مدرن بسیار مهم است. اما تاثیر اکسسوری ها در این سبک بسیار حائز اهمیت است و گاهی اوقات می توانند حتی از اجزای اصلی لباس موثرتر باشند. زیرا به عنوان مثال می توانید به راحتی با بیرون آوردن لباس های قدیمی خود از کمد، کنار گذاشتن آن ها و پرکردن جای آن ها با حداقل لوازم، جلوه جدیدی خلق کنید. بله دقیقا همینطوره!

از آنجایی که سبک های متفاوتی در استایل، مد و مد وجود دارد، یکی از آنها سبک مینیمالیستی است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. به نظر شما آیا ممکن نیست فردی هم شیک پوش باشد و هم مد روز و لباس مینیمال بپوشد؟ خب باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید و به شما ثابت خواهیم کرد. اگر شما هم از طرفداران این سبک هستید، دریغ نکنید تا با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد آن بدانید.

حلقه های کوچک و ظریف، حداقل انتخاب.

فراموش نکنید که انگشترها و انگشترهای مینیمال می توانند ظاهر شما را زیباتر کنند، پس از آنها غافل نشوید. همه چیز به فضایی که می روید بستگی دارد و با توجه به آن اتفاق می توانید با خلاقیت خود عناصری را کنار هم قرار دهید و یک سبک جدید و مورد علاقه برای خود بسازید. مزیت این سبک از انگشترها این است که زیاد خودنمایی نمی کنند و به راحتی می توانید آن ها را برای هر مناسبتی بپوشید. اگر مایل به پرداخت بیشتر هستید، ما انگشترهای سنگین با الماس یا سنگ های دیگر را پیشنهاد می کنیم.

حداقل لوازم جانبی

عینک آفتابی، گزینه ای زیبا و کاربردی

حتما می دانید که اکسسوری ها فقط تزیین نیستند و اقلامی مانند عینک نیز جزء لوازم جانبی محسوب می شوند. عینک ابزاری است که دست ما برای انتخاب آن بسیار باز است و می توانیم با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنیم. این وسیله کوچک اما مهم می تواند ظرافت ظاهر ما را افزایش دهد چرا که می توان آن را روی لباس هایمان پوشید یا به گردن آویزان کرد و شاید بتوان آن را در کیف خود قرار داد و به هر شکلی قابل پوشیدن و نگهداری باشد. خواهی دید؟ عینک می تواند به عنوان عنصری برای تزیین استایل استفاده شود و از آنجایی که برای محافظت از چشم در برابر نور خورشید استفاده می شود، برای روزهای آفتابی ضروری است. در ضمن، فراموش نکنید که خرید یک عینک آفتابی مینیمال می تواند به اندازه یک جواهر، استایل رسمی ما را تکمیل کند.

یک ساعت مچی استایل شما را دو برابر زیباتر می کند

ساعتی که ترند روز است می تواند استایل شما را فوق العاده شیک و خواستنی کند و البته شخصیت شما را به خوبی نشان دهد. می توان گفت ساعت ها اجناس باکلاسی هستند که در همه جا کاربرد دارند و پیشنهاد می کنیم ساعت را در هیچ جایی مانند مدرسه، اداره یا یکی از اعضای خانواده یا خانه دوستان به عنوان یک اکسسوری مینیمال و شیک فراموش نکنید. خوشبختانه امروزه تنوع ساعت ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و اگر ساعتی زیبا در دست داشته باشید و البته آن را زیر نور خورشید بتابانید، استایلی شیک و مدرن خواهید داشت.

حداقل لوازم جانبی

گوشواره ساده، بهترین وسیله برای زیبایی گوش شما

برای داشتن سبک مینیمالیستی، توصیه می شود از گزینه های ساده با نویز کمتر استفاده کنید که در عین حال توجه دیگران را به خود جلب کند. به عنوان مثال، یک جفت گوشواره که با استایل شما مطابقت داشته باشد بهترین گزینه است. مدل مو و لباسی که انتخاب کرده اید نیز بسیار مهم است و اگر گوشواره با این دو مطابقت داشته باشد شما را فوق العاده می کند. خوبی لوازم جانبی مینیمال این است که همه جا پوشیده می شوند و نیازی به درآوردن ندارند.

حداقل لوازم جانبی

کیف کلاچ، یک ضرورت مینیمالیست

کیف کلینچ بهترین گزینه برای کمد لباس مینیمالیست شماست، زیرا با داشتن یکی از آن می توانید تمامی لوازم خود را در آن نگهداری کنید. یکی از خوبی های این مدل کیف این است که در طرح ها و رنگ های متنوع دیده می شود و دست ما برای انتخاب آن است!

حداقل لوازم جانبی

حداقل لوازم جانبی

سنجاق سینه، سبک مدرن و آیتم زیبا.

سنجاق سینه ممکن است در نگاه اول یک کالای عتیقه به نظر برسد، اما باید بگوییم که این گزینه یکی از لباس هایی است که با روند روز تغییر خواهد کرد و امروزه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. سنجاق خود را با توجه به سبک خود و مهمانی که می خواهید انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای یک لباس، از یک سنجاق زیبا و نگین دار که تزئین شده است استفاده کنید. اما در سبک کژوال، سنجاق‌های زیبای امروزی را بپوشید که ظاهر شما را دو برابر جذاب‌تر می‌کند.

کمربند را فراموش نکنید که تاثیر اصلی است.

اگر در بین وسایلی که استفاده می کنید کمربند ندارید همین الان دست به کار شوید و طبق سلیقه خود اقلامی تهیه کنید. البته باید در خرید آن ها دقت کنید، به گزینه هایی که در کمدتان دارید و مینیمال بودن آن ها توجه کنید تا چیزی که با هیچ یک از لباس هایتان جور در نمی آید، نخرید.

حداقل لوازم جانبی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.