افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

هیچ کارفرمایی حق ندارد هر سطحی از حوادث را ضروری یا اجتناب ناپذیر تلقی کند.

  • کد خبر : 373609
هیچ کارفرمایی حق ندارد هر سطحی از حوادث را ضروری یا اجتناب ناپذیر تلقی کند.

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ محمد باقر قالیباف رئیس شورای اسلامی وی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه 12 مهرماه) در نطق قبل از دستور خود بیان کرد که این حادثه تو مال طبس قلب ما و ملت شریف ایران را به شدت جریحه دار کرده است، گفت: هیچ کارفرما و مسئولی حق ندارد […]

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ محمد باقر قالیباف رئیس شورای اسلامی وی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه 12 مهرماه) در نطق قبل از دستور خود بیان کرد که این حادثه تو مال طبس قلب ما و ملت شریف ایران را به شدت جریحه دار کرده است، گفت: هیچ کارفرما و مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردناک از این قبیل را ضروری یا اجتناب ناپذیر بداند.

رئیس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع مجلس و علی نیکزاد ثمرین به عنوان نماینده ویژه اینجانب به همراه شریف نماینده مردم طبس در میدان، بر روند تصمیم گیری ها و روند امداد نظارت خواهند داشت. . و گزارش مفصلی از علل حادثه تهیه کند. وی گفت: بدون کوچکترین مماشات در این زمینه به اطلاع نمایندگان ملت و ملت شریف ایران خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه آیین نامه ایمنی معادن مصوب 1390 نه تزئینی است و نه رسمی و باید به دقت رعایت شود، گفت: مجلس و قوه قضائیه متولی قانون هستند و به شدت با این موضوع برخورد خواهند کرد.

قالیباف اضافه کرد: حق اولیه کارگر کار در شرایط استاندارد و ایمن است و هیچ بهانه ای برای تضییع این حق مسلم وجود ندارد. صمیمانه ترین تسلیت خود را به خانواده های عزیز معدنچیان فوت شده ابراز می کنم.

رئیس قوه مقننه همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کشتار و کشتار دسته جمعی مردم لبنان در حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران منازل مردم بی دفاع را به شدت محکوم می کند و آن را ارج می نهیم. یاد و خاطره شهدای گرانقدر ما همچون گذشته از دولت و ملت سرافراز لبنان حمایت کرده و در کنار آن هستیم و برای مجروحان شفای عاجل دعا می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رژیم منحوس صهیونیستی بی شرف ترین جنایتکار تاریخ تمدن بشری را ثابت کرده است، گفت: آنها با بی احتیاطی کودکان را می کشند، نسل کشی می کنند و با عملیات کور تروریستی مردم بی گناه را می کشند.

قالیباف ادامه داد: همه اینها در حالی اتفاق می افتد که عاملان این جنایات در کنگره آمریکا و در مقابل چشمان مردم جهان هستند و به تمسخر همه ارزش های انسانی تشویق می شوند. ایالات متحده و اتحادیه اروپا تنها زمانی بر قوانین بین‌الملل تاکید می‌کنند که به نفع خود و متحدانشان باشد، اما در نهایت هیئت حاکمه آمریکا حاضر است بشریت را فدای منافع مجموعه بین‌المللی نظامی-صنعتی-صهیونیستی کند.

رئیس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از بین رفته است چرا که ظلم پایدار نمی ماند و در آن صورت مردم جهان سران و عاملان این جنایات را قضاوت خواهند کرد، تصریح کرد: دولت های اسلامی باید بیدار شوند. اگر برادری میان مسلمانان برایشان کافی نیست، باید غیرت عربی داشته باشند و نیروی خود را بر محور مقاومت بیفزایند.

وی افزود: باید با همکاری همه کشورها و عدالت خواهان جهان به ویژه دولت های مسلمان جلوی ماشین کشتار صهیونیست ها گرفته شود و هر چه سریعتر صلح در غزه برقرار شود.

محمدباقر قالیباف نیز با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و درود بر روح ملکوتی امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس گفت: جهاد و رشادت های آن دلاورمردان و دلاورمردان، ملت ایران را در سرتاسر جهان ساخت. چهره تاریخ یادش گرامی باد مجاهدت های شهدای زنده ایران اسلامی، مجاهدان نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت دفاع را ارج می نهیم. خداوند شما را که نگهدار ملت هستید حفظ کند.

رئیس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را به تمامی دانش آموزان، معلمان و اساتید تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی پر برکت، سرشار از موفقیت و پیشرفت علمی را برای شما آرزومندم. ./ انتهای پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19743

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.