افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

هیچ دانش آموزی بدون کلاس نمی ماند

  • کد خبر : 371612
هیچ دانش آموزی بدون کلاس نمی ماند

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات; علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه اقامه نماز در دبیرستان امام عصر (عج) منطقه 12 تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید اجازه دهیم ثبت نام تکمیل شود تا تعداد دانش آموزان باقی مانده از آموزش و پرورش به طور دقیق مشخص شود. و این آمار منتشر […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات; علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه اقامه نماز در دبیرستان امام عصر (عج) منطقه 12 تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید اجازه دهیم ثبت نام تکمیل شود تا تعداد دانش آموزان باقی مانده از آموزش و پرورش به طور دقیق مشخص شود. و این آمار منتشر شده از بازماندگان تحصیلی صحیح نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که 700 هزار دانش آموز در مدارس ثبت نام نکرده اند، اظهار داشت: این آمار صحت ندارد و ثبت نام دانش آموزان در بالاترین درصد نسبت به سال های گذشته است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ثبت نام دانش آموزان خارجی گفت: ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی مانند همیشه انجام می شود، اما با سیاست گذاری های دقیق تر و دقیق تر، بررسی هایی برای ثبت نام انجام می شود و در صورت عدم ثبت نام برخی از دانش آموزان به این دلیل است که آنها درخواست نمی دهند و این دانشجویان در طول سه ماه تابستان فرصت ثبت نام داشتند، اما خودشان اقدام نکردند.

علیرضا کاظمی یادآور شد: خانواده ها نگران ثبت نام فرزندان خود نباشند، مراحل ثبت نام برای کسانی که به دلیل جابجایی ثبت نام نکرده و نتوانسته اند ثبت نام کنند ادامه دارد، بنابراین در صورت داشتن هر گونه مشکل برای ثبت نام حتما به مرکز مراجعه کنید. . اداره آموزش و پرورش برای آنها مدرسه پیدا کند. مشخص و ثبت نام کنید.

وی در خصوص پرداخت حق التدریس معلمان و یا زمان پرداخت پاداش بازنشستگی آنان گفت: این درخواست را از همه عزیزان دارم که صحبتی از پرداخت به معلمان نداریم بلکه در عمل نشان خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش خود را نماینده معلمان خطاب کرد و گفت: من نماینده معلمان هستم و تمام تلاشم را می کنم تا دغدغه های همکارانم را پیگیری کنم تا زمانی که این اقدامات به ثمر نشست، خود معلمان نیز متوجه اقدامات ما شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.