افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

هیچ تاخیری در واردات خودرو وجود ندارد.

  • کد خبر : 164629
هیچ تاخیری در واردات خودرو وجود ندارد.

به گزارش بازار، عباس علی آبادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت خودروهای وارداتی گفت: 31 هزار نفری که برای واردات خودرو ثبت نام کرده بودند تا دو ماه آینده و قبل از پایان سال تعیین تکلیف می شوند. وی افزود: برای 17 هزار نفر تعیین تکلیف شده و چندین خودرو در مسیر […]

به گزارش بازار، عباس علی آبادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت خودروهای وارداتی گفت: 31 هزار نفری که برای واردات خودرو ثبت نام کرده بودند تا دو ماه آینده و قبل از پایان سال تعیین تکلیف می شوند.

وی افزود: برای 17 هزار نفر تعیین تکلیف شده و چندین خودرو در مسیر استاندارد هستند و مشکلات شماره گذاری در حال رفع است. بنابراین مشکل اساسی در این زمینه نداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت آزادسازی قیمت ها را ایده اصلی ما عنوان کرد و گفت: این امر مستلزم یک سری اقدامات است، باید انحصارها شکسته شود و شرایط رقابت فراهم شود تا زمانی که درآمد در دست شرکت ها باشد. . ، باید آن را مدیریت و کنترل کنیم. هدف از تخصیص اجاره بها بهبود وضعیت و فرصت های مردم است. بنابراین ما وارد قیمت می شویم.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک به وضعیتی در حوزه خودرو نزدیک خواهیم شد که نیازی به قیمت گذاری دستوری نباشد، تولید در حال افزایش باشد و دولت در تعرفه واردات خودروهای برقی تجدید نظر کند و این فرصتی را برای مردم فراهم می کند تا با هم ملاقات کنند. نیازهای آنها بدون محدودیت یا انحصار.”

علی آبادی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بر تولید ملی و صنعتی شدن تاکید کردند، گفتند: در این راستا باید از توانمندی های کشور در راستای صنعتی سازی دانش بنیان استفاده شود.

وی بیان کرد: در صنعت خودرو باید به سمت تولید دانش بنیان حرکت کنیم; زیرا باعث ایجاد اشتغال و حداکثر بهره وری می شود در حالی که صنعت خودرو دانش بنیان و صادرات محور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و اکوسیستم فناورانه، گفت: در یک رویداد دائمی هستیم که تلاش می کنیم شهرک های صنعتی را با شهرک های دانش بنیان پیوند دهیم. و این هدف اصلی است. بنابراین در این رویداد مسائل صنعت به شرکت های دانش بنیان سپرده می شود تا در حل مشکلات کشور پیشروی کنند و به نیازهای فناورانه پاسخ دهند.

وی گفت: شهرهای صنعتی را به شهرهای تخصصی تبدیل می کنیم و شهری فناورانه ایجاد می کنیم که نیازهای فناورانه را برطرف کند، شهری که از نظر فناوری و تجهیزات به سایر صنایع و شرکت ها کمک کند.

علی آبادی افزود: اینها شرکت های دانش بنیان و کارگزاران فناوری هستند که ایده ها را به محصولات فناورانه تبدیل می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.