افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

هیچ بازیکنی در لیگ ایران 60 میلیارد نمی ارزد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 313330
هیچ بازیکنی در لیگ ایران 60 میلیارد نمی ارزد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

رضا مهاجرانی مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد درباره آخرین وضعیت شاگردانش در فصل جدید لیگ برتر گفت: سال گذشته فصل بسیار خوبی برای خیبر بود، ما با عملکرد قوی خود توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. به نظر من در آن منطقه از کشور جایی برای یک تیم لیگ برتر فوتبال ایران وجود نداشت. […]

رضا مهاجرانی مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد درباره آخرین وضعیت شاگردانش در فصل جدید لیگ برتر گفت: سال گذشته فصل بسیار خوبی برای خیبر بود، ما با عملکرد قوی خود توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. به نظر من در آن منطقه از کشور جایی برای یک تیم لیگ برتر فوتبال ایران وجود نداشت. با توجه به وسعت ایل لر نیاز به تیم داشت و خوشبختانه این قرعه کشی به تیم خیبر رسید.

وی افزود: محیط لیگ یک با لیگ برتر بسیار متفاوت است، هر چه زودتر وارد این فضا شویم راحت تر می شود. البته کار کمی سخت است اما خوشبختانه از روزی که ما ارتقا پیدا کردیم مسئولان باشگاه وقفه ای نداشتند و این اتفاق در رابطه با تعمیر زیرساخت هایی که نیاز به تقویت در خرم آباد داشت رخ داد. در حال حاضر در حال بازسازی ورزشگاه لرآنا هستیم و فکر می کنم بتوانیم در پایان فصل یک ورزشگاه استاندارد داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: من مربی کم تجربه ای نیستم و اینجا نیستم که بگویم برای قهرمانی یا نگرانی برای صعود به اینجا آمده ام. ما تیمی را تشکیل می دهیم که بهترین است. رقابت با تیم هایی که آرزوی قهرمانی دارند غیرممکن است. قطعا امسال خیبر می تواند پدیده لیگ باشد. می خواهیم امسال در لیگ بمانیم و با توکل به خدا در فصول آینده قدم های محکم و ماجراجویی برداریم.

مهاجرانی در پایان خاطرنشان کرد: در ابتدای نقل و انتقالات ارقامی برای برخی بازیکنان مطرح شد که بسیار فراتر از تصور ما بود. مجبور شدیم تا حباب بترکد. یک بازیکن لیگ ایران واقعا 60 میلیارد نمی ارزد. نمی توانیم رقابت کنیم اما یکی دو بازیکن به ما اضافه می شود. تقریبا 50 درصد از بازیکنان فصل قبل را حفظ کردیم.

در واکنش به حضور مدافع فرانسوی-عاجی در تیم خیبر که گفته می شد با استقلال خوزستان قرارداد امضا کرده است. گفت: این اصلا درست نیست. دوستان حقوقی اقدام کنند. من نمی توانم تاوان اشتباه باشگاه دیگری را بپردازم. من با بازیکن صحبت کردم و او به من گفت که این خبر کذب است.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد درباره دیدار مقابل تیم آماتور در هفته اول لیگ گفت: همه حریفان قابل احترام هستند. همه برای کسب امتیاز لازم تلاش می کنند و قطعاً 30 هفته به لیگ فکر می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.