افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

هیچ اسیر صهیونیستی بدون توقف جنگ مبادله نمی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 207284
هیچ اسیر صهیونیستی بدون توقف جنگ مبادله نمی شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

خبرگزاری بیشترگروه بین المللی: اسامه حمدان نماینده حماس در لبنان و از اعضای ارشد دفتر سیاسی این حزب در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ای ایران گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مهر داشت. اسامه حمدان درباره روند مذاکرات برای برقراری آتش بس در غزه و امکان تبادل سربازان […]

خبرگزاری بیشترگروه بین المللی: اسامه حمدان نماینده حماس در لبنان و از اعضای ارشد دفتر سیاسی این حزب در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ای ایران گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مهر داشت.

اسامه حمدان درباره روند مذاکرات برای برقراری آتش بس در غزه و امکان تبادل سربازان گفت: وقتی حملات اسرائیل ادامه دارد و نشانه ای از کاهش این حملات وجود ندارد، صحبت درباره شرایط غزه منطقی نیست. ابتدا باید حملات اسرائیل متوقف شود و سپس درباره مسائلی مانند بازسازی غزه و کمک به فلسطینی ها بحث کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد که تبادل اسرای جنگی صهیونیستی تنها پس از رفع این شرایط انجام خواهد شد.

اظهارات حمدان در شرایطی است که مقامات رژیم صهیونیستی مدام تاکید می کنند که برای حمله به شهر رفح در جنوب غزه آماده می شوند. شهری که در حال حاضر میزبان بیش از 1.5 میلیون پناهنده فلسطینی است. این طرح توسط گروه های حقوق بشری مورد انتقاد قرار گرفته است که می گویند چنین حمله ای منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

حمدان همچنین نظر خود را در مورد گمانه زنی های فزاینده در مورد کریدور ایجاد شده در اردن، عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای کمک به اسرائیل برای دور زدن محاصره یمن در دریای سرخ ابراز کرد.

وی گفت: فکر می کنم این کریدور آنطور که آنها انتظار دارند کار نخواهد کرد و امیدوارم مردم این کشورها به آن اعتراض کنند و باید بر این نکته تاکید کنم که اسرائیل مجبور شد این کریدور را ایجاد کند تا ثابت کند تلاش انصارالله در دریای سرخ بوده است. بسیار موفق.”

نیروهای مسلح یمن از هفته ها قبل و پس از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به کشتی ها یا کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ حمله می کنند تا رژیم صهیونیستی را مجبور به توقف حملات خود به نوار غزه کنند. حملاتی که تاکنون باعث کشته شدن بیش از 30000 غیرنظامی شده است.

از سوی دیگر آمریکا و انگلیس برای کمک به رژیم صهیونیستی حملات هوایی زیادی را علیه یمن انجام داده اند اما این حملات همبستگی رزمندگان این کشور فقیر را با مردم فلسطین و غزه تضعیف نکرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.