افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

هیچ استایل تابستانی بدون کت سفید وجود ندارد. شما در هر سن و سبکی می توانید عروس تابستانی باشید!

  • کد خبر : 24017
هیچ استایل تابستانی بدون کت سفید وجود ندارد.  شما در هر سن و سبکی می توانید عروس تابستانی باشید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از شیک ترین و جذاب ترین مانتوها در تابستان را می توان مانتو سفید دانست. زیرا با انتخاب مانتو سفید همیشه احساس راحتی می کنید که استایلی مدرن و شیک خواهید داشت. پس می توان گفت که کت سفید یکی از بهترین و مناسب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از شیک ترین و جذاب ترین مانتوها در تابستان را می توان مانتو سفید دانست. زیرا با انتخاب مانتو سفید همیشه احساس راحتی می کنید که استایلی مدرن و شیک خواهید داشت. پس می توان گفت که کت سفید یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای خانم ها در فصل تابستان است. البته از طرفی این نگرانی به وجود می آید که مانتو سفید با رنگ شال، روسری، کیف و کفش همخوانی داشته باشد. بله، همانطور که حدس زده اید، ترکیب کت سفید کمی دشوارتر از کت مشکی یا کت خاکستری است، زیرا با این رنگ می توانید استایلی شاد و جذاب داشته باشید، چه تک رنگ و چه زنانه، پس فرقی نمی کند چه سنی داشته باشید. شما هستید یا آنچه را که برای سبک شخصی خود دوست دارید. در نهایت می توانید استایلی جذاب و مدرن را با این مانتو تجربه کنید. در واقع استفاده از ترکیب رنگی مناسب برای رنگ سفید به شما این امکان را می دهد که استایلی زیبا و جذاب خلق کنید. توسط خودتان پس برای انتخاب ترکیب رنگی مناسب برای ست مانتو سفید، بهتر است ابتدا به فصلی که در آن حضور دارید نگاه کنید.

یکی از دلایل محبوبیت این مانتو در فصل تابستان این است که رنگ سفید یکی از چشمگیرترین رنگ هاست و رنگ های روشن گرمای کمتری را جذب می کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های تابستانی ۱۴۰۲ با مانتو سفید آشنا شوید.

کت سفید

مانتو معجزه آسای سفید و سبز زارا به سبک تابستانی

قبل از هر چیز خوب است بدانید که پوشیدن مانتو سفید با رنگ های قرمز، آبی تیره و روشن، سبز تیره و قهوه ای جلوه خاصی به استایل شما در فصل تابستان می دهد. اما از آنجایی که رنگ سبز زارا یکی از رنگ های پرطرفدار و جذاب امسال است، پیشنهاد ما برای تابستان امسال همین رنگ است. پس فراموش نکنید که لازمه خوش پوشی در تابستان، ست کردن مانتو سفید با شلوار و شال سبز است، البته پوشیدن اکسسوری های سبز نیز می تواند به استایل شما جذابیت بدهد. برای مثال، اگر دوست ندارید شلوار رنگی بپوشید، می توانید شال سبز را با بند ساعت چرمی ترکیب کنید یا از گوشواره های رنگی بزرگ و مد روز استفاده کنید.

کت سفید

کت سفید

کت سفید را با خامه یا نسکافه ترکیب کنید. لباسی مجلل و زنانه بپوشید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مانتو سفید در صورتی که به درستی ترکیب شود، برای استایل های رسمی نیز گزینه خوبی است. برای مثال می توانید با ست کردن این مانتو با شلوار و شال کرم رنگ یا اکسسوری های طلایی و براق ظاهری سکسی و مجلل را تجربه کنید. پس فراموش نکنید که ترکیب لباس سفید ساده باعث می شود که شما به اندازه کافی درخشش نداشته باشید، اما می توانید با افزودن رنگ کرم به لباس خود استایل خود را روشن کنید. ست کت سفید کرم علاوه بر سادگی، شخصیت شما را فعالتر نشان خواهد داد.

کت سفید

کت سفید

چه رسمی و چه غیررسمی، روپوش سفید را با آبی زغالی ست کنید.

اگر می خواهید ترکیبی تابستانی و در عین حال شیک داشته باشید، پیشنهاد می کنیم رنگ آبی زغالی را در کنار پالتو سفید انتخاب کنید. آبی زغالی باعث می شود شما و اطرافیانتان احساس خنکی بیشتری داشته باشید زیرا رنگ آبی در طیف رنگ سرد قرار دارد. بهترین لباس و مانتو برای این ترکیب، مانتوهای کلاسیک یا مانتوهای بلند با شال و شلوار همرنگ هستند. برای انتخاب کفش می توانید از صندل های پاشنه دار استفاده کنید، کفش های میخی نیز برای این تیپ زیبا و شیک هستند.

کت سفید

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.