افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

هیچکس جز لاله مرزبان جرات پوشیدن این لباس های متفاوت را ندارد!

  • کد خبر : 406017
هیچکس جز لاله مرزبان جرات پوشیدن این لباس های متفاوت را ندارد!

لاله مرزبان او یکی از بازیگران جوانی است که کار خود را با بازی در سریال هوش سیاه آغاز کرد، بسیاری از بینندگان او را با سریال ستایش 3 می شناسند و دست اندرکاران سینما نیز نقش او را در فیلم های بای آل چیز می شناسند. و “زیر سقف دودی” را به خاطر بسپارید. […]

لاله مرزبان او یکی از بازیگران جوانی است که کار خود را با بازی در سریال هوش سیاه آغاز کرد، بسیاری از بینندگان او را با سریال ستایش 3 می شناسند و دست اندرکاران سینما نیز نقش او را در فیلم های بای آل چیز می شناسند. و “زیر سقف دودی” را به خاطر بسپارید.

لاله اگرچه از ابتدا لباس پوشیده بود، اما به نظر می رسد که با وسواس و دقت بیشتری به حرفه بازیگری خود ادامه می دهد، در انتخاب لباس سلیقه خاصی به خود گرفته است و از جمله هنرمندانی است که ظاهرش اغلب متفاوت و ایستاده است. بیرون .

جسارت نامحدود روی جلد

نکته جالب در مورد استایل لاله مرزبان این است که او همیشه در پوشش خود جسور است. بازیگران مشهور زیادی هستند که بارها با استایل های جسورانه دیده شده اند اما همیشه جسارت پوشش خود را حفظ نمی کنند. در این میان لاله همیشه جسورانه و متفاوت لباس می پوشد و این جسارت زننده به نظر نمی رسد.

لاله و انعام بیهوده

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم «بهما چیز» مورد توجه قرار گرفت. او انتخاب جسورانه ای داشت و با کت طوسی بلندش یک روسری قدیمی به پا کرد. گذشته از این که شال تکراری انتخاب او نبود، چتری ها و روسری های قدیمی به نوعی یادآور استایل آدری هپبورن بود. البته لاله با چند سبک دیگر نشان داده که طرفدار آدری است و مستقیما به این نکته اشاره کرده است.

لاله مرزبان

اما در مورد این سبک خاص می توان گفت که لاله در انتخاب کفش و شلوار تا حد زیادی کلیشه ها را کنار گذاشته است. در اغلب موارد شلوار جین تنگ یا نیم کیف و چکمه های پاشنه بلند را با کت بلند ترکیب می کنند یا شلوار تنگ را با چکمه های بلند ترجیح می دهند.

لاله مرزبان

کسانی که می خواهند ظاهری غیررسمی داشته باشند، شلوار مامان فیت با کتان را ترجیح می دهند، اما لاله شلوار گشاد و کفش کتانی پوشیده بود.

لاله مرزبان

از طرفی این بازیگر جوان خوش پوش اگرچه می توانست کیف و کمربند مشکی را با این لباس انتخاب کند تا ظاهری مینیمال داشته باشد، اما رنگ زرد را به استایل خود اضافه کرد و با این کار ظاهری رسمی پیدا کرد که هم ساده و هم شیک بود.

دختری با کت فیلم.

کت یکی از پوشیدنی هایی است که لاله عاشق آن است. او در چند نوبت کت هایی با طرح ها و رنگ های مختلف پوشید. از کت صورتی که او با شال، دامن چین دار و چکمه های اسپرت مشکی ست کرد تا ظاهری نیمه رسمی ایجاد کند تا کت مخملی زرشکی که در یکی از اکران های فیلم «بهیم چیز» پوشیده بود. ظاهری زیبا و ساده برای او.

لاله مرزبان

در مورد کت مخمل گفته شده است که اگر می خواهید شیک و زیبا به نظر برسید، پوشیدن کت مخمل ایده بسیار خوبی است. اگرچه به نظر می رسد که مخمل بیشتر برای مجالس رسمی مناسب است، اما به خانم های خارجی توصیه می شود آن را در محل کار بپوشند و آن را با سایر لباس های ساده مانند پیراهن و شلوار جین مردانه ترکیب کنند.

لاله مرزبان

در مورد کت مخمل قرمز و شرابی، توصیه می شود آن را با تی شرت چاپ مشکی و شلوار جین مشکی بپوشید. از این رو اگرچه برخی از سایت ها از استایل لاله با این پالتو نوشتند که نامتعارف و ناهمگون بود، اما در واقع لاله گزینه ای بسیار ساده اما شیک را انتخاب کرد و برای حفظ سادگی، شلوار و کفش تنگ نپوشید. بدون پاشنه

رنگ لاله و مشکی.

لاله مرزبان با کت و شلوار مشکی در جشنواره جهانی فجر حاضر شد که خیلی ها آن را دوست نداشتند اما بلوز مشکی و شلوار گشاد و کتانی سیاه و سفید به تن داشت و با کت و شلواری راحت و ساده در این جشنواره حاضر شد. لاله این بار با این قیافه صریح و جسورانه کیف مناسبی را انتخاب کرد و یک کیف گوچی مخمل قرمز که سرها را برمی گرداند، روی دوشش گذاشت.

لاله مرزبان

لاله با کلاه

لاله از آن دست بازیگرانی است که کلاه دوست دارد. اگر عکس های صفحه اینستاگرام او را دنبال کنید متوجه می شوید که او در موقعیت های مختلف از انواع کلاه ها استفاده کرده است. از کلاه و کلاه بافتنی ساده گرفته تا کلاه زرد و سفید تزئین شده با گل نرگس.

لاله مرزبان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.