افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

هیجان از هفته اول!/قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر

  • کد خبر : 302677
هیجان از هفته اول!/قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر

فصل جدید لیگ برتر انگلیس از 16 آگوست (26 مرداد) آغاز می شود و دقایقی پیش مراسم قرعه کشی این رقابت ها برگزار شد و نحوه رویارویی تیم ها و همچنین تاریخ برگزاری این رقابت ها مشخص خواهد شد. از مسابقات به تفصیل منتشر شده است. برنامه هفته اول لیگ برتر انگلیس به شرح زیر […]

فصل جدید لیگ برتر انگلیس از 16 آگوست (26 مرداد) آغاز می شود و دقایقی پیش مراسم قرعه کشی این رقابت ها برگزار شد و نحوه رویارویی تیم ها و همچنین تاریخ برگزاری این رقابت ها مشخص خواهد شد. از مسابقات به تفصیل منتشر شده است.

برنامه هفته اول لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

منچستریونایتد – فولام

لیورپول – ایپسویچ

آرسنال-ولورهمپتون

اورتون – برایتون

نیوکاسل-ساوتهمپتون

ناتینگهام فارست – بورنموث

وستهام – استون ویلا

برنتفورد – کریستال پالاس

چلسی – منچستر سیتی

لسترسیتی – تاتنهام

آرسنال در فصل جدید لیگ برتر دربی معروف لندن را در هفته چهارم مقابل تاتنهام، هفته پنجم مقابل منچسترسیتی، هفته ششم با لیورپول، هفته یازدهم با چلسی و در هفته چهاردهم با چلسی برگزار خواهد کرد. هفته منچستریونایتد یک مسابقه دارد.

چلسی که در هفته اول باید به مصاف منچسترسیتی برود، هفته هشتم با لیورپول، هفته دهم با منچستریونایتد، هفته یازدهم با آرسنال و هفته پانزدهم باید به مصاف تاتنهام برود.

دیدار پرطرفدار و جنجالی لیورپول و منچستریونایتد در هفته سوم برگزار می شود. لیورپول باید در هفته هشتم به مصاف چلسی، هفته نهم آرسنال، هفته سیزدهم منچسترسیتی و هفته هفدهم با تاتنهام برود.

منچسترسیتی در هفته پنجم به مصاف آرسنال، هفته دوازدهم با تاتنهام، هفته سیزدهم با لیورپول و هفته شانزدهم با منچستریونایتد می رود.

پس از بازی حساس مقابل لیورپول در هفته سوم، منچستریونایتد در هفته ششم به مصاف تاتنهام، هفته دهم با چلسی، هفته چهاردهم با آرسنال و هفته شانزدهم با منچسترسیتی خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=302677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.