افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

هیاهوی نیما شعبان نژاد در اسکار! + بیوگرافی و عکس های دوران کودکی و جزئیات زندگی.

  • کد خبر : 221142
هیاهوی نیما شعبان نژاد در اسکار!  + بیوگرافی و عکس های دوران کودکی و جزئیات زندگی.

بیوگرافی نیما شعبان نژاد نام: نیما نام خانوادگی: شعبان نژاد تاریخ تولد: 31 اردیبهشت 1366 محل تولد: کلن، آلمان تحصیلات: لیسانس کارگردانی تئاتر. زمینه فعالیت: بازیگری و کارگردانی از سال ۱۳۹۲ وضعیت تأهل مجرد زندگی شخصی و تحصیلات نیما شعبان نژاد. نیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان در 31 اردیبهشت 1366 در […]

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

نام: نیما

نام خانوادگی: شعبان نژاد

تاریخ تولد: 31 اردیبهشت 1366

محل تولد: کلن، آلمان

تحصیلات: لیسانس کارگردانی تئاتر.

زمینه فعالیت: بازیگری و کارگردانی از سال ۱۳۹۲

وضعیت تأهل مجرد

زندگی شخصی و تحصیلات نیما شعبان نژاد.

نیما شعبان نژاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان در 31 اردیبهشت 1366 در شهر کلن آلمان به دنیا آمد.

نیما شعبان نژاد در سه و نیم سالگی به همراه خانواده به تهران بازگشت. مادرش ماندانا پهننده نقاش و پدربزرگش محمد پهننده یکی از شناخته شده ترین عکاسان کشورمان است.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد شخصیتی جدی دارد و به گفته خودش با نیمای خوش ذوق تفاوت های زیادی دارد و در کنار بازیگری در نقاشی، موسیقی و عکاسی نیز تبحر دارد.

نیما شعبان نژاد

ازدواج نیما شعبان نژاد و همسرش

نیما شعبان نژاد هنوز مجرد و مجرد است.

آغاز فعالیت هنری نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد کار خود را از 17 سالگی با حضور در صحنه تئاتر و کارگردانی نمایش «مرگ صدا نمی کند» در سال 1383 آغاز کرد.

در همان سال وارد دانشگاه شد و مدرک لیسانس خود را در رشته کارگردانی تئاتر گرفت و پس از پایان تحصیلاتش از سال 1388 با جدیت بیشتری به بازیگری و کارگردانی ادامه داد.

این بازیگر جوان را می توان به عنوان یکی از چهره های تئاتر در عرصه هنر دانست چرا که از دنیای تئاتر به سینما و تلویزیون رفت و سابقه کاری زیادی در عرصه تئاتر دارد.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد از خنده می درخشد

یکی از اتفاقات مهم زندگی هنری نیما شعبان نژاد رابطه تصادفی او با رامبد جوان در تئاتر و حضورش در نمایش خندوانه است. او پس از 10 سال کار در تئاتر با بازی در نمایش خندوانه در کنار رامبد جوان به شهرت رسید.

بازی در نمایش مفرح و ایفای شخصیت های مختلف نیما شعبان نژاد را به چهره ای محبوب و شناخته شده در بین مردم تبدیل کرد و باعث شد بیشتر مخاطبان او را با نام های نیما و بایرام خندوانه بشناسند.

نیما شعبان نژاد و رامبد جوان

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد در سال 1396 اولین تجربه بازیگری خود را در نمایش خانگی با سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان به دست آورد و یکی از متنوع ترین نقش های خود را ایفا کرد و سپس به جمع بازیگران سریال رحیم ناکن پیوست و در کنار بازیگران نقش مهمی را ایفا کرد. نقش ایفا کرد

او بازیگری در فیلم و سریال را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و علاوه بر تلویزیون، سینما و سینمای خانگی تجربیات موفقی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

نیما شعبان نژاد در خندوانه

نیما شعبان نژاد بیشتر شخصیت های متفاوت خود را در خندوانه با ایده های خلاقانه ای که در ذهن داشت خلق کرد و با موافقت رامبد جوان جلوی دوربین رفت. او در این نمایش در شش نقش مختلف مانند نیما، جوبان، کیا تاناکورا، بایرام کوکاکی تابسم، خانمی (مزاحم تلفنی بامزه) و دوستدار محیط زیست دکتر پاینده بازی کرده است.

نیما شعبان نژاد در سریال خونین

خونسرد جدیدترین سریال نیما شعبان نژاد در شبکه نمایش داخلی است که در سال 1401 از طریق بستر فیلم نت پخش شد.

این سریال در ژانر جنایی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار است که نیما شعبان نژاد در آن نقش سروش را بازی می کند.

سریال خونسرد درباره پرونده گروهی از قاچاقچیان اعضای بدن است که سرگرد امیرعلی طلوعی مسئول پیگیری آن بود و دوستش دکتر کسری کیان که به عنوان پزشک قانونی کار می کند نیز به او کمک می کند اما او روش خودش برای جنایتکاران

نیما شعبان نژاد به عنوان هنرمند در این سریال به همراه امیر آقایی، شهرام هخیت دوست، سارا بهرامی، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، فرخ نعمتی، سارا رسول زاده، حسین سحرخیز و … کار کرده است.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد در سریال هیولا

سریال کمدی خانوادگی هیولا به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری در سال ۱۳۹۶ در سینماهای خانگی عرضه شده است.

هیولا داستان معلم معروفی به نام هوشنگ شرفت را روایت می کند که تحت فشار مالی قرار دارد، روزی یکی از شاگردانش به نام هوشمن کامروا 3 اسکناس 50 هزار تومانی جعلی به او داد و آقای شرافت نیز برای خرید داروی او خرج کرد. در همان زمان با پدری باهوش به نام کامران آشنا می شود و مسیر زندگی اش تغییر می کند.

نیما شعبان نژاد در این سریال با بازیگرانی چون مهران مدیری، گوهر هیاندیش، فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، شیلا خداداد، محمد بحرانی و سیما تیرانداز بازی کرده است.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد در سریال نرو

این بازیگر جوان که از دیرباز با نقش های طنزش در خندوانه شناخته می شد، در اولین تجربه بازیگری خود در مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» به ایفای نقش جدی مقابل دوربین رفت.

سریال «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی علی پورکیانی در ماه رمضان 1396 از شبکه سوم سیما پخش شد.

اعتماد محمدمهدی عسگرپور و واگذاری نقشی بسیار جدی به طناز خندوانه بازیگر به ثمر نشست و نیما شعبان نژاد به خوبی از عهده نقش های جدی برآمد.

نیما شعبان نژاد در این سریال در کنار بازیگران مطرحی چون امین تارخ، فریبا تشکری، محمدرضا هدایتی، مارال فرجاد، علیرضا استادی، مریم بوبانی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان و… در نقش امیر نقش آفرینی کرد.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد در سریال ممنوعه

سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان اولین سری از نمایش خانگی نیما شعبان نژاد بود که زمستان 96 جلوی دوربین رفت و در این سریال با ایفای نقش خلیل که تراجنسیتی بود به عهده گرفت. یکی از سخت ترین نقش های دوران هنری اش جلوی دوربین رفت و بسیار خوش درخشید.

در این سریال که داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، بازیگرانی چون امیر جعفری، بهاره افشاری، الهه حصاری، میلاد کی مرام، امیرحسین آرمان، خطیره اسدی، آناهیتا درگاهی، هادی حجازی فر، نیکی کریمی و لیلا زارع در آن حضور دارند. . نقش هایی را ایفا می کنند که ساخته اند

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد در فیلم لب خط

فیلم لب خط به کارگردانی و نویسندگی علی جبارزاده و تهیه کنندگی علی عبدالعلیزاده در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است.

این فیلم کمدی و اجتماعی داستان پسری به نام رضا را روایت می کند که در جنوب تهران زندگی می کند و از سندرم هیپرتایمیا رنج می برد.

نیما شعبان نژاد به همراه روشنک گرامی، هومان حاجی عبداللهی، محیا دهقانی، لاله صبوری، رضا داوودنژاد، سیاوش چراغی پور، کاظم نوربخش و علی کاظمی در فیلم لب خط به ایفای نقش پرداخته اند.

نیما شعبان نژاد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.