افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

هیئت فوتبال: حضور 45 هزار تماشاگر در دربی امن نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 223110
هیئت فوتبال: حضور 45 هزار تماشاگر در دربی امن نیست – پرسپولیس نیوز

دبیر تیم فوتبال تهران به تشریح تعداد تماشاگران دربی 103 پرداخت. عباس تیموری درباره برگزاری جام رمضان فوتسال تهران پس از 12 سال گفت: پس از مدت ها وقفه قصد داریم دوباره این مسابقات را برگزار کنیم. بیماری کرونا عامل رنج شدید فوتسال شد. شهرستان های استان و مناطق مختلف تهران در این مسابقات حضور […]

دبیر تیم فوتبال تهران به تشریح تعداد تماشاگران دربی 103 پرداخت.

عباس تیموری درباره برگزاری جام رمضان فوتسال تهران پس از 12 سال گفت: پس از مدت ها وقفه قصد داریم دوباره این مسابقات را برگزار کنیم. بیماری کرونا عامل رنج شدید فوتسال شد. شهرستان های استان و مناطق مختلف تهران در این مسابقات حضور داشتند. دوست داشتیم دو تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس در جام رمضان حضور داشته باشند اما به دلیل عدم فعالیت در فوتسال و برخی مشکلات نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند. امیدوارم با این مسابقات بتوانیم گام موثری در جهت احیای فوتسال تهران برداریم.

وی در خصوص تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری جشن یکصد و سومین دربی پایتخت و اینکه آیا حضور 45 هزار هوادار در این دیدار بی خطر است، گفت: جلسات هماهنگی این دیدار 24 ساعت مانده به بازی برگزار می شود. تا این لحظه صحبت از استفاده حداکثری از ظرفیت ورزشگاه آزادی است. نکته مثبت مسابقه استفاده از داوری تصویری است و با توجه به شرایط جدول انتظار دارم استقلال و پرسپولیس یک بازی تماشاگر پسند ارائه دهند که آبروی فوتبال پایتخت است.

دبیر تیم فوتبال تهران افزود: حضور 45 هزار تماشاگر در این دیدار حدس و گمان است. البته این ظرفیت حداقلی است اما با تلاش مدیریت شرکت پروموشن و ورزشگاه آزادی امیدواریم شاهد حضور تماشاگران بیشتری باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)