افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

هیئت روسی در اسرائیل به دنبال چیست؟

  • کد خبر : 408970
هیئت روسی در اسرائیل به دنبال چیست؟

آفتاب نیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با ارسال پیامی از سوی ولادیمیر پوتین به بنیامین نتانیاهو از ورود هیئت روسی به فلسطین اشغالی خبر دادند. به نوشته این رسانه، محتوای این پیام درباره پایان جنگ غزه و لبنان و مذاکرات حماس و اسرائیل است. همزمان با ورود این هیئت روسی به اسرائیل، هیئت […]

آفتاب نیوز:

رسانه های رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه با ارسال پیامی از سوی ولادیمیر پوتین به بنیامین نتانیاهو از ورود هیئت روسی به فلسطین اشغالی خبر دادند.

به نوشته این رسانه، محتوای این پیام درباره پایان جنگ غزه و لبنان و مذاکرات حماس و اسرائیل است.

همزمان با ورود این هیئت روسی به اسرائیل، هیئت حماس به سرپرستی «موسی ابومرزوق» در مسکو با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار کرد.

در همین حال، ولادیمیر پوتین در نشست بریکس پلاس به رهبران حاضر در نشست درباره جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی گفت که بیش از 40 هزار نفر که عمدتا غیرنظامی هستند در نوار غزه کشته شده اند.

پوتین خواستار پایان دادن به خشونت در غرب آسیا شد و گفت که لازم است یک روند سیاسی جامع برای حل و فصل اوضاع در منطقه آغاز شود.

همزمان، محمود عباس، رئیس سازمان خودمختار که برای شرکت در اجلاس بریکس در شهر کازان روسیه حضور دارد، گفت: همه کشورها باید اسرائیل را تحریم کنند و قطعنامه های شورای امنیت و احکام دادگاه بین المللی را تحریم کنند. دادگستری (لاهه) در مورد این رژیم باید اجرا شود.

اما سفر هیئت روسی به اسرائیل پس از آن صورت می گیرد که سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه هفته گذشته اعلام کرد که کشورش در پیامی به اسرائیل هشدار داده بود «حتی به حمله به تأسیسات هسته ای ایران فکر نکند».

وی گفت: «ما بارها هشدار داده ایم و همچنان نسبت به در نظر گرفتن احتمال حمله به تاسیسات هسته ای و زیرساخت های هسته ای حتی به صورت فرضی هشدار داده ایم و هشدار می دهیم.

ریابکوف تاکید کرد که چنین اقدامی “یک رویداد فاجعه بار و انکار کامل همه اصول موجود در زمینه تضمین ایمنی هسته ای خواهد بود.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.