افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

هیئت تراکتورسازی از زنوزی حمایت کرد: او با قلب هواداران صحبت کرد

  • کد خبر : 395148
هیئت تراکتورسازی از زنوزی حمایت کرد: او با قلب هواداران صحبت کرد

به گزارش رکنا، عباس الیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور وی در پاسخ به مصاحبه زنوزی درباره مشکلات این تیم گفت: صحبت های او بسیار سنجیده و درست بود. هیئت مدیره باشگاه نیز معتقد است که تصمیم در این مورد به دلیل کلاهبرداری صادر شده است، زیرا فسخ این بازیکن یک محاسبات مالی است و […]

به گزارش رکنا، عباس الیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور وی در پاسخ به مصاحبه زنوزی درباره مشکلات این تیم گفت: صحبت های او بسیار سنجیده و درست بود. هیئت مدیره باشگاه نیز معتقد است که تصمیم در این مورد به دلیل کلاهبرداری صادر شده است، زیرا فسخ این بازیکن یک محاسبات مالی است و بنابراین مشمول محرومیت اعضا نیست. صالح در این باره اظهار می کند که بیش از پیش مجریان و کارشناسان برنامه های صدا و سیما با گمانه زنی و شبهه آفرینی علیه باشگاه تراکتورسازی جو سازی می کنند. این رفتارها باعث ایجاد تفرقه و علنی شدن موضوع رنگ و علاقه مجریان رسانه ملی به دو تیم پایتخت شده است.

الیاسی ادامه داد: متأسفانه دوستان در صداوسیما و برخی رسانه ها از آش داغتر شده اند و حتی بیشتر از شاکی پرونده با طرح موضوعاتی مانند دخالت رئیس دولت علیه تراکتور دامن می زنند. این نگاه رنگی رسانه دوستان مصداق بی عدالتی و ظلم به تیم های شهرستانی و حتی منافع تیم ملی و نقض اصول و قواعد حرفه ای و اخلاقی رسانه هاست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در رابطه با شبهه هایی مبنی بر دخالت برخی از اعضای دولت به نفع باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: باشگاه تراکتورسازی پس از واگذاری به بخش خصوصی، درخواست کمکی از سوی باشگاه تراکتورسازی نکرد. هر شخص یا نهاد دولتی و غیره و یک مورد ورزشی ارزشش را دارد. نباید وقت دولتمردان را گرفت چون ورود به یک موضوع ساده فوتبالی در شأن آنها نیست.

وی ادامه داد: این اختلاف نظر است. در گذشته عده ای با کمک یک میلیون دلاری وقت رئیس جمهور را تلف کردند اما ما با آنها فرق داریم. ارزش و منزلت دولتمردان ما میلیاردها دلار می ارزد.

الیاسی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر عده ای در رسانه ها موضوعاتی مانند تجزیه طلبی و پان ترکیسم را مطرح کردند که هیچ ربطی به مجموعه ما و آقای آقا ندارد. زنوزی محدود به تراکتور داران و علاقمندان نیست. ما سال ها با لباس رزم از ایران اسلامی دفاع کرده ایم و پس از جنگ در سنگرهای دیگر برای حفظ امنیت، تمامیت ارضی و وحدت مردم تلاش کردیم.

الیاسی با بیان اینکه مردم آذربایجان سرشار از عشق به کشور هستند، گفت: اتحاد و اتحادی که در آذربایجان و هواداران تراکتورسازی وجود دارد، نماد وحدت ملی است و تجزیه طلبان کسانی هستند که با استفاده از سکویی که او می کند. با بیت مال، مقابل تراکتور زندگی می کند و هوادارانش تشویق می کنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص احضار زنوزی به کمیته اخلاق گفت: متاسفانه اعضای فدراسیون فوتبال و شاکیان به جای اینکه به خود بیایند همان روند قبلی را ادامه می دهند. زنوزی 26 سال است که وزن فوتبال ایران را به دوش می کشد و علاوه بر مدیریت باشگاهی در شرایط حساس فوتبال کشورمان، در مقاطع مختلف از تیم های ملی زیادی حمایت کرده است. به این معنا، به جای این اقدامات غیرعادی و غیر ضروری، باید قدر زحمات آنها را بدانیم و به سخنانشان بیشتر توجه کنیم.

وی گفت: همه ما برای سربلندی و رشد فوتبال کشورمان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی تلاش می کنیم و بار دیگر اظهارات آقای زنوزی به عنوان یک فعال ورزشی و دلسوز حرف همه هواداران تراکتور و هیئت مدیره باشگاه در در راستای این مسئولیت که بله، موضوع در حال بررسی است و اگر قرار باشد فردی با توجه به سخنان منصفانه آقای زنوزی در کمیته اخلاق حاضر شود، به عنوان بالاترین مقام مدیریت باشگاه به کمیته اخلاق خواهم رفت تا دفاع از حقوق تراکتور .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.