افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

هکر 15 ساله 3000 کارت بانکی را که انگار در حال نوشیدن آب هستند تخلیه کرد!

  • کد خبر : 192819
هکر 15 ساله 3000 کارت بانکی را که انگار در حال نوشیدن آب هستند تخلیه کرد!

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه 21 بهمن با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای در پی رصد مستمر گروه ها و کانال های فضای مجازی، فردی را با هویت مشخص در فضای مجازی شناسایی کردند که به صورت مجرمانه و متقاعد کننده افراد فعالیت می کرد. با روش های مختلف […]

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه 21 بهمن با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتای در پی رصد مستمر گروه ها و کانال های فضای مجازی، فردی را با هویت مشخص در فضای مجازی شناسایی کردند که به صورت مجرمانه و متقاعد کننده افراد فعالیت می کرد. با روش های مختلف و ارسال پیامک با لینک های نادرست با محتوای شکایات قضایی (سانا) و اقدامات قضایی، انتشار آگهی کار در منزل و خرید ارز.

وی افزود: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده، ماموران پلیس فتا موفق به شناسایی رد پای یکی از فیشینگ های حرفه ای استان شدند و با تعقیب رد پای وی در یکی از مناطق شهرستان کرج، موفق شدند. برای دستگیری او

جانشین انتظامی استان افزود: در بازرسی بدنی از متهمان چندین گوشی تلفن همراه، کارت بانکی و مقداری طلا کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اطلاعات بیش از 3000 کارت بانکی از متهمان به سرقت رفته است، گفت: تاکنون 180 شاکی از سراسر کشور در این زمینه شناسایی شده اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه این متهم 15 ساله پس از تکمیل پرونده روانه زندان کانون اصلاح و تربیت شد، گفت: به کاربران توصیه می کنیم از ورود لینک های ارسالی با شماره های ناشناس به جد و گزارش موارد مشکوک از طریق اورژانس خودداری کنند. مرکز با شماره 096380 به پلیس گزارش دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.