افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

هوش بازار نیازمند نیروی انسانی محرک و خلاق است

  • کد خبر : 403874
هوش بازار نیازمند نیروی انسانی محرک و خلاق است

بازار، گروه ولایات- زینب بنی شیخ الاسلامی: آنچه مطالعات بازار نشان می دهد و از نتایج ده ها مطالعه کمی و کیفی در سراسر جهان به دست می آید، نقش منحصر به فرد نیروی انسانی فعال در هم افزایی و هم افزایی فعالیت های مرتبط با بازار است. ایجاد قابلیت های استراتژیک در منابع انسانی […]

بازار، گروه ولایات- زینب بنی شیخ الاسلامی: آنچه مطالعات بازار نشان می دهد و از نتایج ده ها مطالعه کمی و کیفی در سراسر جهان به دست می آید، نقش منحصر به فرد نیروی انسانی فعال در هم افزایی و هم افزایی فعالیت های مرتبط با بازار است.

ایجاد قابلیت های استراتژیک در منابع انسانی هدفی است که مدیریت سال هاست در حال برنامه ریزی آن بوده است. هدف این نوع مدیریت ایجاد حس هدف و جهت در محیط های فعال یا آشفته است. ایجاد ارزش و بهبود کیفیت روابط ایجاد شده توسط. منابع انسانی به صورت هوشمندانه استفاده و نگهداری می شود. این یک نکته بسیار کلیدی است که نیروی انسانی توسعه دهنده عامل اصلی بهره وری بازار است.

هوش بازار نیازمند ابزارهای هوشمندی است که توسط یک فرد بسیار محرک، خلاق و تحقیقی ایجاد شده است. وجود نیروی انسانی که توانایی پیش‌بینی بازار را با ایجاد ارزش‌های جایگزین داشته باشد، ابزاری استراتژیک برای هر بخش از سازمان، شرکت و مدیریت محسوب می‌شود.

شرکت‌های بزرگ دنیا می‌دانند چگونه با حضور نیروی انسانی هوشمند، خلاق و ریسک‌پذیر، بازار را به تصرف خود درآورند و فعالیت‌های خود را از منطقه‌ای به جهانی گسترش دهند.

ایجاد نیاز و به تبع آن ایجاد بازاری برای رفع آن حاصل نیروی انسانی مصمم و مبتکر با مدیریت خلاق و فرصت طلب خواهد بود. جمع آوری داده های به موقع و مناسب و تجزیه و تحلیل آن با در نظر گرفتن الگوها و روندهای بازار منجر به تصمیم گیری های مهم و تعیین کننده ای در تولید و توزیع محصولات و خدمات می شود.

با نگاهی عمیق تر، پیوند بین مشتریان و نیروی انسانی فعال، علاوه بر تأثیرات مستمر بر هوش هیجانی مشتریان، می تواند آنها را از یک مشتری موقت به مشتری دائمی تبدیل کند و منجر به وفاداری مشتری، تحلیل مستمر محیط و توسعه استراتژی‌های مبتنی بر داده‌های زیست‌محیطی نیازمند نیروهای انسانی آموزش‌دیده، هوشمند و متخصص است که بتوانند تصمیمات مدیران را در جهت ارتقای کیفیت محصول، فروش بیشتر و البته سودآوری بیشتر و سهم بیشتر در بازار هدایت کنند.

در پایان، مدیران می توانند با ایجاد تیم های تحقیقاتی، تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، کارگاه های فکری و استفاده از تجربیات منابع انسانی شخصی، استراتژی ها را با موفقیت بیشتری اجرا کنند.

*استاد دانشگاه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.