افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

هودی را بپوش، زیاد بپوش، بیا تا تدی بپوش، احساس تنهایی می کنی، ارتشی / انواع مدل های تدی

  • کد خبر : 142917
هودی را بپوش، زیاد بپوش، بیا تا تدی بپوش، احساس تنهایی می کنی، ارتشی / انواع مدل های تدی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- مد دنیای بزرگ و وسیعی است. آنقدر بزرگ است که برای هر سلیقه ای گزینه ای روی میز خود دارد و هر سال ترندهای جدیدی به این گزینه ها اضافه می کند که می توان گفت واقعا جذاب هستند. دنیای مد اینجوریه، میگه من مدل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- مد دنیای بزرگ و وسیعی است. آنقدر بزرگ است که برای هر سلیقه ای گزینه ای روی میز خود دارد و هر سال ترندهای جدیدی به این گزینه ها اضافه می کند که می توان گفت واقعا جذاب هستند. دنیای مد اینجوریه، میگه من مدل ها و استایل های زیادی رو پیشت میذارم، میتونی هر کدوم رو که میخوای انتخاب کنی و اونی که نمیخوای رو عوض کنی. یکی از بخش های جالب آن این است که می تواند آنچه را که بیست سال پیش مد بود و از چشم ها گم شده بود، بازیابی کند و آن را به روند امروزی تبدیل کند. برخی از موارد ممکن است در گذشته وجود نداشته باشد و در وسط بورس باشد!

اما اجازه دهید کمی دقیق تر باشیم! به عنوان مثال، بیایید در مورد تدی جان صحبت کنیم. تدی یکی از اقلامی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و با توجه به اینکه جنس نرم و لطیفی دارد، توجه و سلیقه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است. البته برای مردان نیز عروسک‌هایی وجود دارد، اما به طور معمول هر اجناس گوگولی را بیشتر برای زنان می‌بینیم و در اینجا نیز عروسک‌ها بیشتر مورد علاقه زنان و دختران است.

اصلاً تدی چیست؟

پارچه تدی یکی از پارچه های گرم و نرمی است که امروزه همانطور که گفتیم طرفداران زیادی دارد و گزینه ایده آلی برای تزیینات زمستانی است. پارچه عروسکی از ترکیب مواد مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر و همچنین الیاف طبیعی مانند پشم و پنبه ساخته شده است. باید بگوییم که حاصل این ترکیب ها پارچه ای ضخیم و در عین حال سبک است که دارای یک سری کرک های کوتاه و نرم است و به این کرک ها معروف است. تدی می تواند به انواع لباس ها تبدیل شود و برای شما که می خواهید حتی در عکس هایتان هم خوش تیپ باشید می تواند یک لباس جذاب و جذاب باشد.

تدی یکی از لباس هایی است که سابقه طولانی در دنیای مد دارد و قدمت آن به دهه 1920 باز می گردد.

گربه پر شده

سبک تدی به طور معمولی مانند این است

اما درست مانند لباس، تدی با تعدادی آیتم خاص طراحی شده است که در اینجا با آنها آشنا می شویم. به عنوان مثال، شما ممکن است فردی غیررسمی باشید که بخواهید تدی را به سبک کژوال مدل دهید. در اینجا می توانید کت عروسکی جذاب خود را مثلا با یک تی شرت ساده یا آستین بلند و همچنین با شلوار جین مناسب ترکیب کنید. حتی وقتی هوا سرد است می توانید زیر این مانتو بلوز یقه اسکی یا پلیورهای رنگارنگ بپوشید.

ناگفته نماند که شلوار جین بسته به اندام و سلیقه شما متفاوت است، اما شلوار جین تنگ و راسته ممکن است مناسب ترین با تدی باشد. در مورد کفش، از آنجایی که شما یک استایل کژوال دارید، در پوشیدن نیم بوت، بوت بلند و لوفر (دانشگاهی) تردید نکنید.

تحت عنوان

تحت عنوان

با تدی استایلی شیک و زیبا را به نمایش بگذارید

شاید برایتان عجیب باشد، اما باید بگوییم که می توانید تدی را به سبکی ظریف تکان دهید. در اینجا کافی است آن را با یک پیراهن ابریشمی زیبا، یک بلوز و دامن رسمی و یا یک شلوار کرپ خوش فرم و البته یک بلوز فوق العاده بپوشید. البته برای تکمیل جذابیت این استایل می توانید از نیم کیف جذاب، اکسسوری های استریت و کفش یا چکمه های پاشنه بلند و حتی نوک تیز استفاده کنید تا ظاهر جذاب خود را ایجاد کنید.

تحت عنوان

سبک بوهو با جذابیت مخملی و وصف ناپذیر.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای متفاوت دیده شدن مشکل زیادی ندارید، پیشنهاد می کنیم لباس مورد علاقه خود را به سبک بوهو مدل دهید. برای این کار فقط به دامن های ماکسی ساده یا چاپ شده، اکسسوری های جسور و چشمگیر، شلوار زیپ دار، کیف شانه، شلوار برش دار و البته چون نیم بوت های رنگی خنثی دارید نیاز دارید.

و در مورد لباس رسمی، موهای تدی را اینگونه انجام دهید.

خب در ابتدا گفتیم که تدی کمتر برای آقایان استفاده می شود اما هیچ وقت نگفتیم که اصلا استفاده نمی شود و اتفاقا آقایان زیادی هستند که به این لباس جذاب علاقه دارند. برای داشتن ظاهری رسمی کافی است یک کت عروسکی که دوست دارید با کت و شلوار یا کت و دامن خوش دوخت بپوشید و با پیراهن آکسفورد و البته بلوز ابریشمی یا حتی بلوز یقه بلند ترکیب کنید. .

البته وجود اکسسوری برای هر استایلی لازم است و اینجا هم اکسسوری های ساده و در عین حال چشم نواز می توانند استایل شما را کامل و کامل کنند. در نهایت، بسته به جایی که می‌روید و استایل مورد علاقه‌تان، می‌توانید کفش‌های پاشنه بلند یا چکمه یا حتی کفش‌های کتانی بپوشید.

تحت عنوان





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.