افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

هوای گرم شلوار لنین را می طلبد. استایل های تابستانی 1402 را فراموش نکنید!

  • کد خبر : 20448
هوای گرم شلوار لنین را می طلبد.  استایل های تابستانی 1402 را فراموش نکنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل تابستان بهتر است علاوه بر مانتو نخی به فکر یک شلوار نخی مناسب هم باشید زیرا شلوار جین به دلیل ضخامتی که دارد گزینه مناسبی برای این فصل محسوب نمی شود. اگر هنوز در ایجاد ظاهری شیک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل تابستان بهتر است علاوه بر مانتو نخی به فکر یک شلوار نخی مناسب هم باشید زیرا شلوار جین به دلیل ضخامتی که دارد گزینه مناسبی برای این فصل محسوب نمی شود. اگر هنوز در ایجاد ظاهری شیک و مناسب برای شما مشکل دارید، دیگر نگران نباشید. شلوار لنین یک پارامتر بسیار مناسب و شیک برای خانم های خوش سلیقه خواهد بود. فراموش نکنید که شلوار با پارچه کتان شما را از شر شلوارهای موجود در بازار که همگی فرم و برش یکسانی دارند راحت می کند و همچنین استایلی جسورانه به شما می بخشد. بنابراین برای استایل بهاری و تابستانی خود از شلوار نخی استفاده کنید. اگر سوالی دارید چطور می توانید با شلوار نخی ظاهری شیک و مدرن داشته باشید؟ باید بگوییم که شلوار لنین با توجه به تنوع رنگ و مدلی که دارد به راحتی این امکان را در اختیار شما می گذارد. اکثر مردم فکر می کنند که در دنیای مد و مد امروزی، این شلوارهای آماتور هنوز یک قانون هستند و برای خوش پوشی باید از شلوارهای کتان و جین استفاده کنید.

اما جالب است بدانید که نظر مشهورترین طراحان مد دنیا چیز دیگری است، آنها معتقدند که داشتن جسارت داشتن یک آیتم متفاوت از افراد دیگر در استایل شما از هر چیز دیگری مهمتر است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف شلوار لنین آشنا شوید.

شلوار لنین

پوشیدن شلوار گونی کتان؛ جرات کنید و روندها را ترکیب کنید

شلوارهای کیف یکی از ترندهای مورد علاقه در سال های اخیر هستند که به دلیل نوع طرحی که دارند در فصول گرم سال مانند تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. البته برای این مدل از شلوارها در گام اول صحبت از کسانی است که پایین تنه و ساق پا کوتاهی دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که پاهای کوتاهی دارید، نگران نباشید، زیرا شلوار کیف لنین، پاهای شما را بلندتر و بلندتر نشان می دهد. البته اگر می خواهید پاهایتان را بلندتر نشان دهید، شلوار لنینی با کمر و فاق بلند بخرید.

شلوار لنین

شلوار لنین

شلوار کتان مدل مامان یا راسته را فراموش نکنید

مدل مامان یا شلوار راسته دو مدل شلوار زنانه پرطرفدار هستند که برای استایل های کژوال نجات دهنده خواهند بود. اما تعجب نکنید، بر خلاف مدل تاپ، اگر جزو افراد قد بلند هستید، شلوار کتان خیلی به شما می آید! برای کسانی که قد بلندی دارند، شلوار مامان یا راسته با قد کوتاه را پیشنهاد می کنیم. اگر کمی از قسمت پای شما شفاف باشد، اندام شما را زیباتر می کند و پاهای بلند شما در شلوار بسیار خوش فرم تر از قبل به نظر می رسند.

شلوار لنین

شلوار + لنین

ویژگی های شلوار کتان; لباس راحت و شیک بپوشید

یکی از ویژگی های مهم شلوار کتان همانطور که در بالا اشاره کردیم، طیف گسترده رنگ پارچه کتان است. طیف گسترده و متنوع رنگ پارچه کتان ترکیب را برای شما آسان می کند و همچنین به شما این امکان را می دهد که رنگ شلوار خود را با توجه به کمد لباس خود انتخاب کنید. از طرفی این شلوار به دلیل بافت نرم و راحت پارچه بسیار مورد توجه قرار می گیرد، پارچه کتان به دلیل الیاف نرم و خاص خود باعث می شود که شلوار با پارچه کتان بیشتر به تن شما برسد.

شلوار لنین

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.