افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

هوای مشهد فردا غبارآلود و وزش باد پیش بینی می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 177244
هوای مشهد فردا غبارآلود و وزش باد پیش بینی می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه ها و تصاویر ماهواره های هواشناسی; پدیده غالب تا ابتدای هفته آینده افزایش شدت باد در استان به ویژه در روز شنبه است. کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: وزش باد در مناطق وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و خاک، کاهش […]

زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه ها و تصاویر ماهواره های هواشناسی; پدیده غالب تا ابتدای هفته آینده افزایش شدت باد در استان به ویژه در روز شنبه است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: وزش باد در مناطق وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا و احتمال خسارت پیش بینی می شود. انتقال ریزگردها به سایر مناطق استان از جمله مشهد مقدس دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت افزایش ابر با احتمال بارش های پراکنده در استان وجود خواهد داشت که امروز در نواحی غربی، یکشنبه در شمال غرب و روز دوشنبه در شمال غرب و در برخی نقاط بیشتر محسوس خواهد بود. مناطق جنوب مناطق.

عنایتی گفت: بیشینه دما در روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال و برخی مناطق شرقی کاهش می یابد که با مه گرفتگی و کاهش دید همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی وضعیت جوی و کیفیت هوای مشهد مقدس را فردا نیمه ابری و غبارآلود، گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای 1- درجه سانتیگراد سردترین شهر و تایباد با بیشینه دمای 19 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان خراسان رضوی بود. در این مدت حداقل و حداکثر دمای هوا در مشهد مقدس بین 2 تا 12 درجه سانتیگراد بوده است. همچنین بیشترین سرعت باد در ایستگاه هواشناسی قوچان با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.