افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
5

«هواوی واچ جی تی 4» در دو اندازه 41 و 46 میلی متری معرفی شد

  • کد خبر : 86154
«هواوی واچ جی تی 4» در دو اندازه 41 و 46 میلی متری معرفی شد

جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی هواوی با نام «هواوی واچ جی تی 4» (Huawei Watch GT4) در دو گزینه 41 و 46 میلی متری معرفی شده که نسخه کوچک‌تر طراحی ظریف و زنانه‌ای داشته و نسخه 46 میلی متری برای آقایان مناسب‌تر است. همچنین، فناوری ارتقا یافته +TruSeen 5.5 نیز در این ساعت هوشمند معرفی شده […]

جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی هواوی با نام «هواوی واچ جی تی 4» (Huawei Watch GT4) در دو گزینه 41 و 46 میلی متری معرفی شده که نسخه کوچک‌تر طراحی ظریف و زنانه‌ای داشته و نسخه 46 میلی متری برای آقایان مناسب‌تر است. همچنین، فناوری ارتقا یافته +TruSeen 5.5 نیز در این ساعت هوشمند معرفی شده که مجموعه جدیدی از سنسورها و الگوریتم‌ها را برای ارائه دقیق‌تر داده‌های ردیابی سلامت به ارمغان می‌آورد. با اسمارتک نیوز همراه باشید.

تفاوت بین دو نسخه 41 و 46 میلی متری، اول از همه به طول عمر باتری آن‌ها بستگی دارد و البته، اینکه شما کدام ظاهر را ترجیح می‌دهید. قیمت هر دو گزینه از 250 یورو شروع می‌شود (قیمت دقیق‌تر هنوز اعلام نشده است) و در مورد باتری هم باید گفت که مدل بزرگتر تا 14 روز و مدل کوچکتر تا 7 روز دوام می‌آورد.

هر دو مدل «هواوی واچ جی تی 4» 20 درصد عمر باتری بهتری نسبت به مدل GT3 دارند. سری جدید همچنین با یک حالت نمایشگر همیشه روشن بهبود یافته نیز همراه شده که می‌تواند تا 20 درصد عناصر قابل مشاهده بیشتری نسبت به نسل قبل داشته باشد.

مدل 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی بوده و مدل 41 میلی متری هم از یک صفحه نمایش 1.32 اینچی بهره می‌برد. پنل نمایشگر هر دو از نوع امولد با وضوح 466 در 466 پیکسل می‌باشد و تراکم پیکسلی نیز در نسخه‌های 46 و 41 میلی متری به ترتیب برابر 326 و 352 پیکسل در اینچ است.

هواوی واچ جی تی 4

+TruSeen 5.5 فناوری جدید TruSleep 3.0 را به ارمغان آورده که شامل سیستم نظارت بر خواب بوده و با ردیابی چرخه خواب، شما را در بهبود عادات خواب یاری می‌کند. علاوه بر این، ویژگی Sleep Breathing Awareness ضربان قلب و سطح اکسیژن خود شما را در هنگام خواب تحت نظر می‌گیرد و شما را نسبت به مشکلات تنفسی آگاه می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه شده به «هواوی واچ جی تی 4»، Menstrual Cycle Management 3.0 است که مخصوص مدیریت چرخه قاعدگی است. هواوی ادعا می‌کند که این ویژگی جدید در پیش‌بینی روز اول قاعدگی 15 درصد دقیق‌تر از تمامی ساعت‌های هوشمند رایج بازار عمل می‌کند. این فناوری ضربان قلب را در طول خواب ردیابی کرده و همچنین، دمای بدن در حین خواب و سایر عوامل فیزیولوژیکی را برای پیش‌بینی دقیق‌تر دوره‌های قاعدگی و ثبت همزمان علائم، رصد می‌کند.

هواوی واچ جی تی 4

برای کسانی که به ورزش کردن در فضای باز علاقه دارند، GNSS دو بانده و پنج سیستمی به کار گرفته شده در «هواوی واچ جی تی 4» 30 درصد دقیق‌تر از قبل موقعیت مکانی را تشخیص می‌دهد و حتی زمانی که فرد با ساختمان‌های بلند احاطه شده باشد، به درستی کار می‌کند. این ساعت هوشمند می‌تواند انواع ورزش‌ها (بیش از 100 مورد) را ردیابی کند و اکنون مواردی مانند پدل و حتی ورزش‌های الکترونیکی را هم شامل می‌شود.

ویژگی جدید Stay Fit به شما کمک می‌کند کالری دریافتی خود را با داده‌های بهداشتی بلادرنگی که از اینترنت دریافت می‌شود، مقایسه و پیگیری کنید. Activity Rings نیز اطلاعاتی را در یک نگاه در مورد نحوه انجام فعالیت‌هایتان در طول روز ارائه می‌دهد (میزان کالری سوزانده شده، مدت زمان ورزش کردن و فعالیت در حالت ایستاده).

هواوی واچ جی تی 4
مدل 46 میلی متری هواوی واچ جی تی 4

«هواوی واچ جی تی 4» با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و می‌توانید با گوشی‌های مبتنی بر این پلتفرم‌ها کار کند. همچنین، با برنامه‌هایی مانند Strava، Komoot، Runtastic و Petal Maps خود هواوی به خوبی هماهنگ شده و کار می‌کند. علاوه بر این، با «هواوی واچ جی تی 4» می‌توانید متن پیام‌هایی را که از طریق SMS، WhatsApp، Instagram، Facebook Messenger، Skyp، Signal، Telegram و Viber به شما رسیده‌اند مشاهده کرده و پاسخ‌های سریع برایشان ارسال کنید. این ساعت هوشمند فاقد سیم کارت است اما از برقراری تماس تلفنی از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کنند.

«هواوی واچ جی تی 4» از روز 4 اکتبر (12 مهر) در بریتانیا و اروپا در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در فروشگاه هواوی و خرده فروشی‌هایی نظیر Amazon، Argos، Boots و Currys پیدا کنند. ثبت پیش‌سفارش از امروز در فروشگاه هواوی شروع شده و کسانی که تا 15 اکتبر (23 مهر) این ساعت هوشمند را سفارش دهند، یک جفت هواوی فری‌بادز اس ای 2 را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

هواوی واچ جی تی 4
مدل 41 میلی متری هواوی واچ جی تی 4

قیمت نسخه 46 میلی متری «هواوی واچ جی تی 4» از 250 یورو شروع می‌شود که این قیمت برای مدلی با بند لاستیکی سیاه است. دو مدل دیگر یکی با بند چرمی به رنگ قهوه‌ای و دیگری هم با بند کامپوزیتی به رنگ سبز هم تولید شده که قیمت آن‌ها از 270 یورو شروع می‌شود. در نهایت، بهترین مدل از این ساعت با بندی از جنس فولاد زنگ ساخته شده و با قیمت 350 یورو در اختیار خریداران قرار گرفته است.

در سوی دیگر، نسخه 41 میلی متری «هواوی واچ جی تی 4» نیز با قیمت پایه 250 یورویی عرضه شده که البته در اینجا کمترین قیمت به نسخه‌ای با بند چرمی سفید رنگ مربوط می‌شود. با قیمت 300 یورو می‌توانید مدل بند فلزی با گیره مغناطیسی را تهیه کنید و با قیمت 400 یورو هم بهترین مدل از این ساعت با بند زیبایی که از طرح دو رنگ کلیدهای پیانو الهام گرفته و در طی یک فرآیند 17 مرحله‌ای به صورت دستی ساخته شده، به فروش می‌رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=86154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.