افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

هواوی نوا فلیپ در راه است. بازیگری جدید در بازار گوشی های تاشو

  • کد خبر : 306939
هواوی نوا فلیپ در راه است.  بازیگری جدید در بازار گوشی های تاشو

بازار گوشی های هوشمند تاشو به زودی شاهد پخش کننده جدیدی خواهد بود، این بار از هواوی. پس از معرفی گوشی تاشو Huawei Pocket 2 در اوایل سال 2024، غول فناوری چینی در حال آماده شدن برای معرفی مدل جدیدی در خط تولید گوشی های تاشو خود است. تیزر هواوی برای گوشی نوا فلیپ با […]

بازار گوشی های هوشمند تاشو به زودی شاهد پخش کننده جدیدی خواهد بود، این بار از هواوی. پس از معرفی گوشی تاشو Huawei Pocket 2 در اوایل سال 2024، غول فناوری چینی در حال آماده شدن برای معرفی مدل جدیدی در خط تولید گوشی های تاشو خود است.

تیزر هواوی برای گوشی نوا فلیپ با صفحه نمایش مربع

هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین گوشی تاشو خود با نام Nova Flip است. این شرکت ویدئویی تبلیغاتی منتشر کرده است که در آن یکی از اعضای گروه موسیقی TFBoys گوشی خود را با طراحی تاشو به رنگ سبز لیمویی به نمایش می گذارد.

ویژگی های Nova Flip

Nova Flip یک صفحه نمایش مربعی در جلو دارد که در کنار جزیره دوربین قرار گرفته است. اگرچه این صفحه نمایش بر اساس استانداردهای فعلی کوچکتر است و نسبت به پنل های Motorola Razr Plus (2024) و Samsung Galaxy Z Flip 6 از صفحه نمایش کمتری برخوردار است، اما همچنان بزرگتر از صفحه نمایش تلفن های تاشو سری Huawei Pocket است.

تیزر این گوشی با صدای کلیک و ساعتی که نام گوشی جدید را با کد مورس اعلام می کند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این ویدیو می بینیم که Nova Flip دارای یک دوربین دوگانه در پشت، یک دوربین تکی در نمایشگر داخلی و یک دکمه صاف پاور است که احتمالاً به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند.

جنس قاب و پنل پشتی گوشی.

NovaFlip;  ورود یک پخش کننده جدید به صحنه گوشی تاشو هواوی

به نظر می رسد که قاب Nova Flip از فلز ساخته شده است، اما جنس پنل پشتی آن همچنان یک راز باقی مانده است. احتمالاً از شیشه یا چرم گیاهی یا ترکیبی از هر دو ساخته شده است.

معرفی و عرضه در بازار.

هواوی در حال آماده شدن برای رونمایی از Nova Flip در هفته آینده طی رویدادی در تاریخ 6 آگوست () در چین است. هنوز تایید نشده است که آیا این گوشی به بازارهای جهانی نیز خواهد رسید یا خیر، اما احتمال دارد.

سری نوا از برند هواوی به دنبال جذب جوانان با طراحی های زیبا و مقرون به صرفه است. به اندازه سری P یا Mate لوکس نیست، اما تعادلی بین ویژگی‌ها و قیمت برقرار می‌کند. با گسترش بازار تلفن های تاشو و افزایش قیمت ها، معرفی یک گوشی تاشو مقرون به صرفه مانند Nova Flip می تواند یک حرکت هوشمندانه باشد.

NovaFlip;  ورود یک پخش کننده جدید به صحنه گوشی تاشو هواوی

هوآوی با ارائه یک گوشی تاشو مقرون به صرفه مانند Nova Flip می‌تواند به بازار بزرگ‌تری دست یابد و جایگاه خود را به عنوان دومین بازیکن بزرگ در بازار گوشی‌های تاشو تقویت کند. بعلاوه، با شایعاتی مبنی بر عرضه اولین گوشی دو بانده جهان در سال جاری، هواوی می تواند فاصله خود را با سامسونگ (پیشرو فعلی) کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.