افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

هواوی بار دیگر بر بازار چین تسلط یافت

  • کد خبر : 196192
هواوی بار دیگر بر بازار چین تسلط یافت

موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research که در زمینه تحلیل بازار گوشی های هوشمند فعالیت می کند، اخیرا گزارش جالبی از بازار گوشی های هوشمند چین منتشر کرده است. بر اساس این گزارش و بر اساس آمار و ارقام جمع آوری شده در دو هفته اول سال 2024، هواوی بیش از هر شرکت دیگری گوشی […]


موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research که در زمینه تحلیل بازار گوشی های هوشمند فعالیت می کند، اخیرا گزارش جالبی از بازار گوشی های هوشمند چین منتشر کرده است. بر اساس این گزارش و بر اساس آمار و ارقام جمع آوری شده در دو هفته اول سال 2024، هواوی بیش از هر شرکت دیگری گوشی را به بازار چین معرفی کرده و در واقع در حال حاضر به پرفروش ترین شرکت در این منطقه تبدیل شده است. . . با دی جی همراه باشید.

بر اساس این گزارش، سه دلیل اصلی موفقیت هواوی، فروش میت 60 با تراشه پردازنده Kirin 9000 تولید این شرکت چینی، وفاداری مصرف کنندگان چینی به این برند و توسعه سریع سیستم عامل هارمونی است. 4.0 در بازار داخلی چین.

شرکت تحقیقاتی Counterpoint معمولاً تصویری فوری از بازار یک گوشی هوشمند خاص در مدت زمان طولانی‌تری ارائه می‌دهد، بنابراین خواهیم دید که آیا این روند تا سه ماهه اول سال 2024 ادامه خواهد داشت یا خیر. بازگشت به مسیر این شرکت در دسامبر سال گذشته سری Nova 12 را معرفی کرد که احتمالاً به افزایش فروش نیز کمک کرد.

هر سه گوشی از سری نوا 12 هواوی یعنی مدل‌های معمولی، پرو و ​​اولترا به تراشه Kirin 9000S مجهز شده‌اند که توسط SMIC طبق فرآیند 7 نانومتری ساخته شده است. اگرچه سیاست رسمی هواوی این است که به طور معمول در مورد مشخصات تراشه های گوشی های خود اظهار نظر نکند، اما گزارش جدید نشان می دهد که این شرکت همچنین از حمایت قوی دولت چین برای تبدیل شدن به یک غول تراشه جهانی برخوردار است. اگر این اتفاق بیفتد، هواوی به صدر بازارهای جهانی باز خواهد گشت و فروش گوشی های هوشمند این شرکت به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.