افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

هواشناسی 28 مهر 1403/ بارش های پراکنده در 4 استان

  • کد خبر : 401686
هواشناسی 28 مهر 1403/ بارش های پراکنده در 4 استان

آفتاب نیوز: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش ابری و پراکنده فردا (یکشنبه) در مازندران، گیلان، شرق اردبیل و غرب گلستان ادامه دارد. همچنین در شمال غرب در دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور و در دامنه‌های جنوبی البرز از جمله استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید […]

آفتاب نیوز:

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارش ابری و پراکنده فردا (یکشنبه) در مازندران، گیلان، شرق اردبیل و غرب گلستان ادامه دارد. همچنین در شمال غرب در دامنه‌های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور و در دامنه‌های جنوبی البرز از جمله استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار وجود دارد. .

روز دوشنبه بارش ها در سواحل دریای خزر و اردبیل تشدید می شود. علاوه بر این مناطق، در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، در مناطق مرتفع البرز مرکزی و خراسان شمالی بارش باران و برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در این روز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال غرب و غرب کشور پیش بینی نمی شود.

هوای امروز سه شنبه در شمال کشور ابری و بارش باران پیش بینی می شود و در غرب مازندران، گیلان، برخی مناطق اردبیل و آذربایجان شرقی بارش شدید خواهد بود. همچنین در غرب، جنوب غرب، مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی بارش باران و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، البرز، تهران، قزوین، شمال سمنان و خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می دهد.

لازم به ذکر است از یکشنبه تا پایان هفته کاهش محسوس دمای هوا در نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود و دریای خزر تا روز سه شنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

آسمان تهران امروز کمی یا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود. بیشینه دمای امروز پایتخت 27 درجه و کمینه آن 18 درجه بالای صفر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.