افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

هواشناسی 20/11/1402; سامانه بارشی در راه ایران/ در برخی مناطق بارش شدید باران پیش بینی می شود

  • کد خبر : 198883
هواشناسی 20/11/1402;  سامانه بارشی در راه ایران/ در برخی مناطق بارش شدید باران پیش بینی می شود

آفتاب نیوز: بر اساس تحلیل نقشه های سینوپتیک و آینده نگر سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در اکثر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار با افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور حاکم است. یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، در نواحی جنوب غرب و جنوب آبرانکی بارش باران، […]

آفتاب نیوز:

بر اساس تحلیل نقشه های سینوپتیک و آینده نگر سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در اکثر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار با افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور حاکم است.

یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، در نواحی جنوب غرب و جنوب آبرانکی بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

در جزایر شمال خلیج فارس و شمال بوشهر بارش باران شدید و دریا مواج و مواج خواهد بود. دامنه فعالیت سامانه بارشی روز دوشنبه استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب کرمان و هرمزگان و برای جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رگبار و رعدوبرق را در بر می گیرد. و باد شدید پیش بینی می شود.

سه شنبه هفته آینده بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود که سامانه بارشی بعدازظهر سه شنبه از کشور خارج می شود.

توضیحات سیستم: باد نسبتا قوی و افزایش ارتفاع موج

زمان پایان: بعدازظهر جمعه 20/11/1402

نوع خطر: باد نسبتاً شدید (حداکثر سرعت باد تا 26 گره) و حداکثر ارتفاع موج تا 180 سانتی متر با تاکید بر نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس.

حوزه اثر:

جمعه 20/11/1402: مناطق ساحلی و دریایی استان های بوشهر و هرمزگان در خلیج فارس.

اثر خطر: اختلال در تردد و فعالیت های دریایی، احتمال شکستن تورهای ماهیگیری و خطر غرق شدن شناگران، احتمال آسیب به تاسیسات ساحلی و دریایی و اختلال در سکوهای نفتی توصیه: ممنوعیت فعالیت های تفریحی و ماهیگیری، محدود کردن ترافیک نور. شناورها و انجام اقدامات لازم برای ورود و خروج شناورها به بنادر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.