افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 144197
هواشناسی اصفهان هشدار نارنجی داد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، اخطار نارنجی هواشناسی زمانی صادر می شود که وقوع پدیده جوی اثرات منفی و ایجاد خسارت احتمالی داشته باشد. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسئول برای مواجهه با یک پدیده ضرر – زیان صادر شود. بر این اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ساعتی پیش با صدور یک اخطار […]

به گزارش خبرنگار مهر، اخطار نارنجی هواشناسی زمانی صادر می شود که وقوع پدیده جوی اثرات منفی و ایجاد خسارت احتمالی داشته باشد. هشدار نارنجی برای آماده سازی دستگاه های مسئول برای مواجهه با یک پدیده ضرر – زیان صادر شود.

بر این اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ساعتی پیش با صدور یک اخطار نارنجی اعلام کرد که به دلیل تداوم رکود جوی و افزایش غلظت از صبح فردا سه شنبه تا پنجشنبه شب (26 تا 24 آذرماه) از نظر آلاینده ها، کیفیت هوای مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت.

این اطلاعیه حاکی از آن است که تا روز یکشنبه افزایش محسوسی در شاخص کیفیت هوا همراه با رشد احتمالی غلظت آلاینده ها در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های سنی مشاهده می شود و در صورت عدم رعایت و کنترل منابع آلاینده، وجود دارد. احتمال وجود شرایط بسیار ناسالم به خصوص در مناطق پر تردد. این صنعت دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان آلودگی هوا طی سه روز آینده در مناطقی مانند کلانشهر اصفهان، خمینی شهر، شوکه شدن (دولت آباد)، لنجان، صنعت اصفهان، فرودگاه اصفهان، فلورجان، کبوتر آباد، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مورچه تو خوردیشاهین شهر و میمه نجف آباد پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان بر مدیریت منابع آلاینده از جمله کاهش تردد وسایل نقلیه و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی تاکید کرده و به همه شهروندان توصیه کرده است در این مدت از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، از پنجشنبه ۱۸ آذرماه تا امروز دوشنبه شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم برای شهروندان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.