افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

هند نگران تحریم های جدید برای خرید نفت روسیه است

  • کد خبر : 216858
هند نگران تحریم های جدید برای خرید نفت روسیه است

به گفته سه منبع آگاه هندی، تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو فروش نفت روسیه به هند را به عنوان بزرگترین خریدار دریایی نفت روسیه تهدید می‌کند و پالایشگاه‌های دولتی هند در موقعیت دشواری برای تضمین قراردادهای عرضه سالانه قرار دارند. واشنگتن روز جمعه به مناسبت دومین سالگرد حمله مسکو به اوکراین و پس از اعلام […]

به گفته سه منبع آگاه هندی، تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو فروش نفت روسیه به هند را به عنوان بزرگترین خریدار دریایی نفت روسیه تهدید می‌کند و پالایشگاه‌های دولتی هند در موقعیت دشواری برای تضمین قراردادهای عرضه سالانه قرار دارند.

واشنگتن روز جمعه به مناسبت دومین سالگرد حمله مسکو به اوکراین و پس از اعلام کشته شدن الکسی ناوالنی، منتقد روسی و ولادیمیر پوتین، رهبر مخالفان روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد.

این تحریم‌ها شرکت اصلی نفت روسیه (Sovcomflot) و 14 نفتکش مرتبط با آن را هدف قرار داده است، شرکتی که از سوی ایالات متحده متهم شده است که از محدودیت خرید تعیین شده توسط گروه هفت برای معاملات نفتی روسیه خودداری می‌کند.

این منابع گفتند که پالایشگاه های هندی نگران هستند که تحریم های اخیر برای خرید نفت روسیه “چالش هایی” ایجاد کند و ممکن است نرخ حمل و نقل را افزایش دهد. این ممکن است تخفیف نفت خریداری شده از تجار و شرکت های روسی را به صورت تحویل کاهش دهد.

این منابع افزودند، علاوه بر این، مسکو ممکن است مجبور شود نفت بیشتری را از طریق بازرگانان بفروشد تا از خود در برابر خطر تحریم‌های جدید محافظت کند که باعث افزایش عدم اطمینان می‌شود.

هند به دلیل هزینه های حمل و نقل بالا به ندرت نفت روسیه را قبل از سال 2022 خریداری می کند، اما پالایشگاه های سومین واردکننده بزرگ نفت جهان اکنون خریداران بزرگی هستند و به جای هزینه های حمل و نقل، از قیمت پایین نفت روسیه سود می برند، زیرا اروپا واردات نفت روسیه را ممنوع کرده است.

روسیه در سال 2023 به بزرگترین تامین کننده نفت هند تبدیل شد، بنابراین واردات نفت هند از روسیه در سال 2022 معادل 652 هزار بشکه در روز بود، اما در سال بعد به حدود 1.66 میلیون بشکه در روز افزایش یافت.

منابع آگاه گفتند: آنها در حال مذاکره با شرکت اصلی ملی نفت روسیه برای توافق سالانه برای عرضه مجموع حجم تا 400 هزار بشکه در روز نفت روسیه برای سال مالی جدید هستند.

این منابع همچنین اعلام کردند: حجم نهایی قراردادهای برنامه ریزی شده بستگی به شرایط پرداخت و تخفیف های ارائه شده از سوی روسیه دارد.

آنها افزودند: شرکت ملی نفت روسیه تخفیف سه تا سه و 50 سنت در هر بشکه در قیمت دوبی ارائه کرده است که گرانتر از قرارداد فعلی پالایشگاه ملی نفت هند با شرکت ملی نفت روسیه است که در تاریخ پایان می یابد. 31 مارس. رسیدن

منابع گفتند: پالایشگاه ها تخفیف پیشنهادی را به دلیل بلاتکلیفی ناشی از تحریم ها ناچیز می دانند.

یک منبع دولتی هند گفت که دهلی نو تنها در صورتی به خرید نفت روسیه ادامه خواهد داد که زیر حداکثر قیمت در کشتی های غیرمجاز فروخته شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.