افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

هند برای خرید هواپیماهای بدون سرنشین با آمریکا قرارداد امضا کرد

  • کد خبر : 397622
هند برای خرید هواپیماهای بدون سرنشین با آمریکا قرارداد امضا کرد

آفتاب نیوز: به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری بین المللی آسیا، یکی از اهداف امضای این قرارداد افزایش محسوس ظرفیت نظارتی نیروهای مسلح هند است. کمیته امنیتی کابینه دولت هند هفته گذشته خرید 31 فروند پهپاد را تایید کرد و اعلام کرد: 15 فروند از آنها به نیروی دریایی هند خواهد رفت و […]

آفتاب نیوز:

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری بین المللی آسیا، یکی از اهداف امضای این قرارداد افزایش محسوس ظرفیت نظارتی نیروهای مسلح هند است.

کمیته امنیتی کابینه دولت هند هفته گذشته خرید 31 فروند پهپاد را تایید کرد و اعلام کرد: 15 فروند از آنها به نیروی دریایی هند خواهد رفت و مابقی به طور مساوی بین نیروی هوایی و نیروی هوایی تقسیم خواهد شد. ارتش

این پهپادها متعلق به سری پهپادهای آمریکایی «Predator B» ساخت شرکت جنرال اتمیکس هستند.

به گزارش وب سایت خبری ایندیا تودی، این معامله کمتر از یک ماه پس از آن صورت می گیرد که نارندرا مودی، نخست وزیر هند و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس سران چهارگانه درباره خرید هواپیماهای بدون سرنشین گفتگو کردند.

ویژگی کلیدی این پهپاد عملکرد بی صدا آن است و با ویژگی رادارگریز بودن آن از سایر مدل ها متمایز می شود و می تواند تا ارتفاع 250 متری از سطح زمین با حداکثر سرعت 442 کیلومتر در ساعت پرواز کند.

توانایی این پهپاد در ارسال ماموریت های طولانی در هر نوع آب و هوایی از دیگر ویژگی های قابل توجه شکارچی است و علاوه بر موشک های هوا به هوا می تواند به موشک های هوا به زمین نیز مجهز شود.

این پهپاد می تواند 2000 مایل بدون سوخت گیری پرواز کند و تا 1700 کیلوگرم محموله شامل چهار موشک و حدود 450 کیلوگرم بمب را حمل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.