افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

هندوراس سفیر خود در تل آویو را فراخواند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 119183
هندوراس سفیر خود در تل آویو را فراخواند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، هندوراس سفیر خود را از تل آویو به دلیل نقض قوانین بین المللی بشردوستانه در نوار غزه خارج کرد. هندوراس رژیم صهیونیستی را به نقض هنجارهای انسانی متهم کرده است. پیش از این کلمبیا، شیلی و بولیوی نیز سفرای خود را از تل آویو در اعتراض به […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، هندوراس سفیر خود را از تل آویو به دلیل نقض قوانین بین المللی بشردوستانه در نوار غزه خارج کرد.

هندوراس رژیم صهیونیستی را به نقض هنجارهای انسانی متهم کرده است.

پیش از این کلمبیا، شیلی و بولیوی نیز سفرای خود را از تل آویو در اعتراض به رفتار غیرانسانی رژیم صهیونیستی فراخواندند.

از سوی دیگر، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس ظهر امروز در سخنانی تاکید کرد: از ملت‌های عربی و اسلامی و مردم آزاده جهان می‌خواهیم خشم خود را علیه صهیونیست‌ها و همپیمانانشان به نمایش بگذارند. خون مردم فلسطین

وی افزود: کشتارهای رژیم صهیونیستی نشان دهنده وضعیت بحرانی اشغالگران و نیروی زمینی آنهاست که ضربات متوالی مقاومت در میدان نبرد (نوار غزه) را متحمل می شوند.

هنیه تاکید کرد: دور جدید وحشی گری صهیونیست ها همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا نشان دهنده چراغ سبز واشنگتن و حمایت همه جانبه آن از جنایات اشغالگران است. ما از رهبران مصری خود می خواهیم که گذرگاه رفح را به طور کامل بازگشایی کنند.

همچنین دقایقی پیش ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران ورودی مجتمع پزشکی الشفا در غزه دست به جنایت جنگی دیگری زد و ده ها نفر را کشت و زخمی کرد.

دکتر محمد زقوت، مدیر کل بیمارستان های غزه به الجزیره گفت که این بمباران مجروحانی را که در حال اعزام به گذرگاه رفح بودند، هدف قرار داد.

همچنین اشغالگران صهیونیست به آمبولانسی که این مجروحان را منتقل می کرد، حمله کردند. برخی منابع از انتقال 6 شهید فلسطینی به بیمارستان الشفا خبر دادند.

علاوه بر هزاران بیمار و مجروح، 70 هزار پناهجوی فلسطینی نیز به این بیمارستان و محوطه آن پناه برده اند. هیثم حراره روزنامه نگار فلسطینی در کشتار هولناک بیمارستان الشفا در غزه به شهادت رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: هنگام حرکت آمبولانس های انتقال مجروحان، صلیب سرخ را در مقابل بیمارستان شفا قرار دادیم، اما رژیم صهیونیستی با وجود اینکه آمبولانس ها همچنان در مقابل بیمارستان بود، چندین بار به آنها حمله کرد. . . بیمارستان

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته 3 بیمارستان شفا، قدس و اندونزی را در غزه بمباران کردند.

منابع فلسطینی همچنین تصاویری از گلوله باران شدید بیمارستان قدس در محله تل الحوا در غرب غزه منتشر کردند.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: هنگام حرکت آمبولانس های انتقال مجروحان، صلیب سرخ را در مقابل بیمارستان شفا قرار دادیم، اما رژیم صهیونیستی با وجود اینکه آمبولانس ها همچنان در مقابل بیمارستان بود، چندین بار به آنها حمله کرد. . . بیمارستان

منابع پزشکی از کشته شدن دست کم 15 نفر و زخمی شدن ده ها نفر در انفجار درب ورودی بیمارستان شفا خبر دادند.

مدیر بیمارستان شفا غزه در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که تعدادی از مجروحان به دلیل نابسامانی بیمارستان، تجمع مجروحان، بمباران های مداوم، به دلیل عدم امکان خدمات رسانی بیمارستان ها به آنها شهید شدند. رژیم صهیونیستی و جلوگیری از ورود سوخت.

هواپیماهای اسرائیلی نیز ظهر امروز بیمارستان اندونزی در غزه را با بمب های دودزا بمباران کردند که در نتیجه دود وارد محوطه بیمارستان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.