افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

هم افزایی همسایگان تنها راه حل مشکلات منطقه ای است و منافع جمعی را فراهم می کند

  • کد خبر : 158409
هم افزایی همسایگان تنها راه حل مشکلات منطقه ای است و منافع جمعی را فراهم می کند

رئیسی در گفتگو با امیر کویت: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انسجام، همکاری و هم افزایی همسایگان تنها راه حل مشکلات منطقه و تامین منافع جمعی است، دخالت بیگانگان در منطقه را مشکل آفرین دانست. به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر چهارشنبه در گفت و گوی تلفنی با شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح […]


رئیسی در گفتگو با امیر کویت:



رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انسجام، همکاری و هم افزایی همسایگان تنها راه حل مشکلات منطقه و تامین منافع جمعی است، دخالت بیگانگان در منطقه را مشکل آفرین دانست.



به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر چهارشنبه در گفت و گوی تلفنی با شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت ضمن تسلیت درگذشت امیر فقید کویت و تبریک به شیخ مشعل الصباح، امیر کویت را تبریک گفت. احمد الجابر الصباح درباره سمت جدید خود و آرزوی موفقیت برای دولت جدید این کشور، سیاسی، جمهوری اسلامی ایران را تقویت و گسترش روابط با همسایگان خود دانست و ابراز امیدواری کرد در دولت جدید کویت، روابط ایران با کشور دوست، همسایه و مسلمان کویت بیش از پیش بهبود خواهد یافت.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انسجام، همکاری و هم افزایی همسایگان تنها راه حل مشکلات منطقه و منافع جمعی است، دخالت بیگانگان در منطقه را مشکل آفرین دانست.

رئیسی در ادامه مسئله فلسطین را اساسی ترین موضوع منطقه و جهان دانست و ضمن قدردانی از حمایت دولت کویت از حقوق ملت فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم غاصب دروغین صهیونیستی، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران مایل به همکاری با سایر کشورها است.

شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از همدردی رئیس جمهور با دولت و ملت کویت، جمهوری اسلامی ایران را دوستی قابل اعتماد برای کویت و مؤثر دانست. شریک توسعه و پیشرفت این کشور است.

امیر کویت همچنین با بیان اینکه به گفته دولت کویت، همکاری های منطقه ای راه حل موثری برای حل مشکلات موجود در منطقه و تحقق منافع جمعی است، مواضع دولت و ملت کویت در قبال احقاق حقوق فلسطینیان را مورد توجه قرار داد. . مردم ثابت و بدون تغییر هستند و ابراز امیدواری کردند که مشکلات با همکاری ملت های منطقه هر چه زودتر حل شود و صلح، ثبات و امنیت در کل منطقه برقرار شود.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.