افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

همیشه برد مهم است/ بازیکن تکنیکی که تواضع نداشته باشد بازی را نمی برد

  • کد خبر : 410931
همیشه برد مهم است/ بازیکن تکنیکی که تواضع نداشته باشد بازی را نمی برد

آفتاب نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر امشب (شنبه) در ورزشگاه شهرقدس میزبان شمس آذر قزوین بود و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم، چرا که برد همیشه مهم است. می دانم که همیشه […]

آفتاب نیوز:

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر امشب (شنبه) در ورزشگاه شهرقدس میزبان شمس آذر قزوین بود و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم، چرا که برد همیشه مهم است. می دانم که همیشه بردن بازی چقدر سخت است. در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس همه مشکلاتی که وجود دارد باعث می شود همه فکر کنند بازی آسان است. این اولین اشتباهی است که به خاطر آن نمی توانیم بازی را ببریم. تیم ما این مسابقه را انجام داد و همه سختی های بازی را می دانستیم. بازیکنان من کیفیت بازیکنان تیم حریف را می دانستند و مطمئناً کیفیت بازیکنان ما را می شناختند. تیم ما بیرون آمد و بلد بود چگونه بازی کند. گل اول را زدیم که خیلی مهم بود و بازی را تغییر داد. این گلی که زدیم به ما انرژی داد تا کنترل بازی را در دست بگیریم. این گل به ما کمک کرد و فکر می کنم در کل بازی را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: می دانیم که بازی فشار دارد، زیرا نتیجه 1-0 نتیجه تعیین کننده ای نیست. باید گل دوم را می زدیم تا بازی را ببریم، چون حریف خطرناک بود و می توانست بازی را به تساوی بکشاند. از فضا استفاده کردیم و به محوطه جریمه رسیدیم و معتقد بودیم می توانیم گل دوم را بزنیم. اولین نکته این است که به خوبی از خود در برابر حملات خطرناک رقیب دفاع کنید. ما مستحق این پیروزی بودیم. خوشحالم که این سه امتیاز را کسب کردم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی برای جوانان گفت: بازیکنانی که می توانند در آن لحظه خیلی خوب بازی کنند وارد زمین می شوند و فرقی نمی کند چند سال داشته باشند. مهم این است که او بهترین بازیکن آن لحظه است. مثلا وقتی رفیعی و صحرای فیکس را بازی می کنند باید مجموعه ای از آیتم های مختلف داشته باشند. آنها باید کیفیتی را داشته باشند که مطمئناً دارند، باید متواضع باشند، باید کار را انجام دهند و توانایی نشان دادن بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشند. بازیکنانی هستند که کیفیت فنی دارند اما تواضع ندارند و توانایی ارائه بهترین عملکرد خود را ندارند. این بازیکنان نمی توانند بازی کنند. باید کاری کنیم که بازیکنان جوان فروتن باشند. صحرایی دوستان زیادی پیدا خواهد کرد و در آینده درباره او صحبت خواهند کرد. این یک فرصت برای او و آینده اش است.

گاریدو در پاسخ به سوال این خبرنگار گفت: هفت هفته پیش که به قزوین رفتید گفتید باید زمان ببرد تا تجهیزات را بشناسد و بسازد، حالا پرسپولیس چقدر به هدفش نزدیک است؟ وی گفت: سوالی که از من پرسیدید به هفته اول لیگ برمی گردد، همه تیم ها از ابتدای فصل کار خود را شروع می کنند. همه تیم ها باید این روند را طی می کردند. جلو می رویم. بازیکنانی داشتیم که به تازگی به تیم ملحق شده بودند، مثل میلاد سرلک و سعید مهری که امروز به عنوان بازیکن تعویضی بازی کردند. این روند برای عادت کردن بازیکنان به تیم وجود دارد. همه این فرصت را دارند که برای بازی در Team Fix رقابت کنند. من همیشه سعی می کنم از بهترین بازیکنان در زمان مناسب برای بردن بازی ها استفاده کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد سطح چمن ورزشگاه شهرقدس گفت: درباره این موضوع زیاد صحبت کرده ام. (گاریدو با قطع سوال می گوید: می توانی ساکت بمانی تا بتوانم صحبت کنم؟). می دانم که به عنوان سرمربی جو ورزشگاه من امروز باید از کسانی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنیم. مطمئناً این تعداد در ورزشگاه خودمان خیلی بیشتر است و من به عنوان مربی آن مزیت را ندارم. امیدوارم آن زمان برسد.

گاریدو درباره داوری گفت: اتفاقات زیادی در بازی می افتد و افرادی که فوتبال بازی می کنند ممکن است اشتباه کنند. یک داور هم ممکن است اشتباه کند، اما ما نباید اهمیتی بدهیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین اضافه کرد: رسانه ها اطلاعات زیادی را منتقل می کنند و شما می توانید نظر خود را داشته باشید. من به نظر شما احترام می گذارم مهمترین چیز این است که هر یک از شما صادق باشید. من در کار شما دخالت نمی کنم، اما فکر می کنم سؤالاتی که پرسیده می شود به نتایج مربوط است. مربی باید همیشه برای بردن بازی تلاش کند و در صورت باخت باید حرف ها و سوالات را تحمل کند. آنها به شما شک می کنند. فردا باید برای بازی بعدی کار کنیم. در برخی بازی ها در دقایق ابتدایی به راحتی گل می خوردیم. در مسابقات لیگ الیت مشخص است که می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم، اما شرایطی پیش نیامد. الان تیم خیلی خوب است.

گاریدو درباره ال کلاسیکو امشب (شنبه) گفت: متاسفانه زیاد اهمیتی نمی دهم و نگران این دیدار نیستم. نگران بازی ای که انجام دادیم بودم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.