افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

همکاری همبول اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش انجام می شود.

  • کد خبر : 261050
همکاری همبول اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش انجام می شود.

به گزارش بازار، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری بین شرکت همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف «توسعه و ارتقای همکاری‌های متقابل و ارتقای کیفیت» امضا شد. و کمیت خدمات مخابراتی صبح امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 و با حضور حمید بهروزی قائم مقام شرکت […]

به گزارش بازار، به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری بین شرکت همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف «توسعه و ارتقای همکاری‌های متقابل و ارتقای کیفیت» امضا شد. و کمیت خدمات مخابراتی صبح امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 و با حضور حمید بهروزی قائم مقام شرکت ارتباطات سیار ایران، غلام عباس حسینی مدیرعامل شرکت انتقال گاز و جمعی از مدیران ارشد هر دو شرکت در حاشیه این مراسم. نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی تهران.

ارائه تسهیلات و خدمات شبکه تلفن همراه در مسیرهای انتقال گاز با هدف ارتقای شرکت انتقال گاز ایران با توجه به اهمیت ملی و ارتقای سطح پایداری، قابلیت اطمینان، امنیت و عدم قطعیت ارتباطات و ایجاد شبکه خصوصی، توسعه یک شبکه 5G و هوشمندتر کردن زنجیره. ارزش و لجستیک، تهیه و ایجاد ارتباطات بی سیم مبتنی بر شبکه ارتباطی (POC) و ارائه سبد خدمات تجاری از جمله زمینه های همکاری مشترک است.

ارتقای سطح این خدمات از منظر ملی منجر به ثبات در بخش مخابرات شرکت ملی گاز می شود که می تواند از منظر شرایط بحرانی نقش موثری داشته باشد.

حمید بهروزی معاون اپراتور همراه اول در سخنانی با اشاره به جایگاه اپراتور همراه اول از نظر پوشش ارتباطی در کشور گفت: با تکیه بر گستردگی این شبکه به سمت توسعه حرکت می کنیم. خدمات دیجیتال بومی و سعی می کنیم خدمات جدیدی را به مشترکین ارائه دهیم. یک موبایل درست کردیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این در حوزه کسب و کار سازمانی به سمت کلان پروژه های هوشمندسازی صنایع مختلف کشور پیشرفت کرده ایم که در این زمینه با شرکت ملی گاز ایران نیز همکاری داریم.

در پایان تبادل تفاهم نامه هایی بین معاون اول و محمدرضا نیکروش فرد مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=261050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.