افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

همکاری شرکت نفت و گاز گچساران در قالب 48 قرارداد با موسسات دانشگاهی

  • کد خبر : 197726
همکاری شرکت نفت و گاز گچساران در قالب 48 قرارداد با موسسات دانشگاهی

به گزارش بازار، غلامرضا کمالی در مراسم عقد قرارداد خرید کالا و تجهیزات و تفاهم نامه تحقیقاتی گچساران اظهار کرد: شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر به برکت دولت سیزدهم انقلابی و تلاش زحمتکشان صنعت […]

به گزارش بازار، غلامرضا کمالی در مراسم عقد قرارداد خرید کالا و تجهیزات و تفاهم نامه تحقیقاتی گچساران اظهار کرد: شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر به برکت دولت سیزدهم انقلابی و تلاش زحمتکشان صنعت نفت روند تولید نفت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار گرفته است، افزود: این شرکت علاوه بر پیروی از ماموریت ذاتی خود که تولید نفت و گاز است، مسئولیت بزرگی در زمینه نگهداری از تاسیسات دارد، مسئولیت تجهیزات و ماشین آلات خود را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه شرکت نفت گچساران یکی از شرکت های قدیمی است که اولین چاه آن حدود یک قرن پیش حفر شد، گفت: قلب نفت ایران یعنی گور در سال 1346 به بهره برداری رسید.

کمالی با بیان اینکه 75 درصد کالاهای مورد نیاز این شرکت از دانش بنیان ها تامین می شود، تصریح کرد: در سال 1402 چهار هزار قلم کالای مورد نیاز شرکت نفت و گاز گچساران در قالب 897 قلم کالا و به ارزش 8 میلیارد ریال درخواست شد. با هدف حمایت از تولید ملی توسط تولیدکنندگان و تولیدکنندگان ملی تولید و به بخش های مختلف عرضه شد.

وی ادامه داد: از مجموع 4 هزار قلم مورد نیاز، 3 هزار و 266 قلم با بودجه مالی 600 میلیارد تومانی توسط سازندگان داخلی تولید و به شرکت ها تحویل شد.

مدیرکل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه در سال 1402 خرید کالا نسبت به سال های گذشته دو برابر شد، گفت: این مشکل باعث افزایش گردش سرمایه در این شهرستان شده است.

کمالی با بیان اینکه رشد 100 درصدی عرضه کالا نسبت به سال گذشته داشته ایم افزود: این میزان اقلام با توجه به 797 درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت های داخلی ساخته و خریداری شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 26 میلیارد تومان اعتبار در حوزه املاک وجود داشت و امسال با نظارت به 200 میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: تاکنون حدود 130 میلیارد تومان اعتبار در حوزه املاک خریداری شده است. . بخش مقالات و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. ما خرید خواهیم کرد و امیدواریم در سال آینده خریدهای بیشتری انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بر اساس قانون حمایت از تولید برای اولین بار در برخورد با شرکت های دانش بنیان، برخی از نیازهای فناورانه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از این طریق تامین می شود.

کمالی ادامه داد: مهم ترین نیاز شرکت نفت و گاز گچساران شامل کالا، قطعات، مواد، تجهیزات، خدمات و نرم افزار در حوزه های فنی، عملیاتی، خدماتی و شیمیایی است.

وی گفت: تعداد قراردادهای قطعی و امضا شده این شرکت در سال 96 به ارزش 9 میلیارد ریال است که شامل خرید سیستم و قطعات توربین، کمپرسور گاز، پمپ نفت، قطعات و تجهیزات الکتریکی، الکترونیک، ابزار دقیق، مواد شیمیایی است. .، لوله ها و لوازم جانبی.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: امروز 6 قرارداد با شرکت های دانش بنیان و 2 قرارداد دیگر با شرکت های تولیدی به ارزش 64 میلیارد منعقد شد.

کمالی یادآور شد: در این مدت پروژه مزرعه بیولوژیکی جمع آوری و پاکسازی خاک های آلوده به مساحت 2500 متر برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست راه اندازی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.