افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

همکاری برای ایجاد کارخانه تولید پارچه چادر در خراسان جنوبی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 118857
همکاری برای ایجاد کارخانه تولید پارچه چادر در خراسان جنوبی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر جمعه با اهالی فرهنگ، هنر، اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت خراسان جنوبی دیدار کرد. هاشم صلاحی نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت تولیدی فرهنگی حجاب و عفاف استان در این نشست گفت: اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب […]

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر جمعه با اهالی فرهنگ، هنر، اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت خراسان جنوبی دیدار کرد.

هاشم صلاحی نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت تولیدی فرهنگی حجاب و عفاف استان در این نشست گفت: اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب که با همکاری این اداره کل انجام شد. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به فعالیت سه فروشگاه تامین کننده نیازهای عفاف و حجاب در استان، تصریح کرد: بنیاد علوی حدود 20 میلیارد تومان در حوزه مد و لباس اسلامی پرداخت کرده است.

نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی و مدیر کل شرکت تولیدی فرهنگی حجاب و عفاف مشکات استان ادامه داد: سه میلیارد تومب لوازم التحریر با هدف تقویت هویت ایرانی و اسلامی در نظر گرفته شده است که البته هنوز پرداخت نشده است

صلاحی با بیان اینکه مصرف سالانه پارچه چادر در کشور 100 میلیون متر است در حالی که کارخانه شهرکرد می تواند 10 میلیون متر تولید کند، افزود: با توجه به همجواری خراسان جنوبی به افغانستان و نقاط مشترک مذهبی و فرهنگی، راه اندازی یک کارخانه کارخانه پارچه چادر مشکلی در استان است که نیازمند حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی در پایان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پیگیری انتصاب سخنگوی فرهنگی در دولت سیزدهم شد و خاطرنشان کرد: برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اولین قدم الزام کارکنان دولت به رعایت قوانین است. قانون حجاب و عفاف و اعمال قانون در مورد متخلفان.

علی مرتضوی نماینده چاپ و انتشارات خراسان جنوبی نیز به مشکلات پیش روی مراکز تبلیغاتی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان به دلیل اینکه صنعت بزرگی نداریم، این امر باعث ایجاد تبلیغات و تبلیغات شده است. مراکز هیچ پیشرفتی ندارند و در تامین هزینه ها نیز در ابتدا با مشکل مواجه هستند.

وی خواستار پرداخت یارانه کاغذ در حوزه چاپ شد و گفت: متأسفانه برخی دفاتر به مراکز تبلیغاتی تبدیل شده اند که دامنه فعالیت و کار این مراکز را محدود می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.