افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

همه کشورهای اسلامی باید از مردم بی دفاع لبنان حمایت کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 398543
همه کشورهای اسلامی باید از مردم بی دفاع لبنان حمایت کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیأت اصرار کیفری دیوان عالی کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور و با حضور معاونین و قضات دیوان عالی کشور برگزار شد. رسیدگی به امور کیفری دیوان عالی کشور و نماینده دادستان کل کشور در اتاق آیت الله محمدی گیلانی کاخ دادگستری و حجت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیأت اصرار کیفری دیوان عالی کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور و با حضور معاونین و قضات دیوان عالی کشور برگزار شد. رسیدگی به امور کیفری دیوان عالی کشور و نماینده دادستان کل کشور در اتاق آیت الله محمدی گیلانی کاخ دادگستری و حجت الاسلام والمسلمین منتظری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی در لبنان و از همه کشورها. شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر سید عباس فروشندگان نیلمعاون عملیات سپاه پاسداران پیروزی جبهه مقاومت در لبنان را از خداوند متعال مسالت کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)ص) او گفت: «ما کار می کند خدمتکاران همه چه زمانی مجاهدین توسط به عشق خدا مگر اینکه به عنوان مثال قلاب حمل کنید با منقارش از مادر دریااین بدان معناست که عمل همه بندگان با ارزش جهاد مجاهدین در راه خدا قابل مقایسه نیست، مگر به اندازه آبی که پرستو با منقار خود از دریا می گیرد و در روایت دیگری که نقل شد. به فرموده پیامبر گرامی اسلام، افرادی که زندگی پس از مرگشان اول آسایش است، دیگر آمادگی بازگشت به دنیا را ندارند مگر شهدایی که از خداوند می خواهند به دنیا بازگردند و دوباره به مقام شهادت برسند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه افزود: امروز جهان اسلام و امت اسلامی و با دید گسترده تر به بشریت با رژیمی خبیث و جنایتکار مواجه است که برای حفظ ظاهر خود از هیچ ظلمی فروگذار نکرده است. قدرت، کشتار زنان و کودکان و انداختن بمب بر سر مردم بی دفاع، مظلوم و بی گناه، او به ماموریت وحشیانه خود که واقعا غیرقابل تصور است ادامه می دهد و متأسفانه سکوت و مرگ بر چهره مدعیان حقوق بشر است. بر اساس آیات قرآن کریم، این تقابل همیشه بین خیر و شر است و شر هرگز نمی تواند در مقابل خیر مقاومت کند و آن را شکست دهد. همه کشورهای اسلامی باید به این رژیم تروریستی صهیونیستی واکنش عاجل و قاطع نشان دهند و از مردم بی دفاع و مظلوم لبنان و فلسطین حمایت و حمایت کنند.

رئیس کل دادگستری با اشاره به سفر رئیس شورای اسلامی شهر به لبنان و شهرهای جنگ زده گفت: اقدام شجاعانه، عزتمندانه و ارزشمند آقای قالیباف که شخصاً مسئولیت خلبانی هواپیما و سفر به کشور را بر عهده داشتند. جنگ.” مناطقی که هر لحظه هدف حملات هوایی قرار می گیرد، به این معنا که موجب دلگرمی و تقویت قلب مجاهدان و مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت شده است، بسیار قابل تقدیر و ارزش است و پیام این سفر و سایر سفرها مسئولان عالی رتبه نظام به این سرزمین های ناحیه مقاومت این است که تهدیدهای پنهان دشمن علیه ما کارساز نیست و ملت ایران بدون هر شعاری و تحت شرایطی از ملت های مظلوم جهان حمایت خواهد کرد و دیگر چیزی نیست. از مسئولان نظام اسلامی انتظار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تشییع پیکر سردار شهید سید عباس فروشندگان نیل وی افزود: این شهید بزرگوار به عنوان مستشار نظامی در کنار رهبر مقاومت سید حسن نصرالله به مقام رفیع شهادت نائل آمد و در آخرین روز تشییع باشکوه پیکرش را در شهرهای مقدس نجف و کربلا داشتیم. عراق با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه شد و امروز نیز پیکر این شهید حال و هوای شهر تهران را معطر کرده و در میدان مذهبی امام حسین(ع) پیدا می شود.TO) وی بر دستان مردم انقلابی و شهیدپرور تهران تشییع می شود و این نشان دهنده محبوبیت این عزیزان در بین عموم مردم و نفرت از رژیم صهیونیستی در بین مسلمانان و عموم مردم آزادیخواه است. کشور دنیا و ما واقعاً در جایگاه این شهدای عزیز هستیم. حسادت کردن ما می خوریم

در ادامه طی قرائت دستور جلسه، بحث و تبادل نظر در مورد اختلاف در نتیجه گیری دادگاه انقلاب و شعبه 36 دیوان عالی کشور در ماده 18 قانون مبارزه با مواد مخدر که در مردادماه الحاق شده بود. ۱۸ آذرماه در رابطه با اتهام جذب (استخدام یک نفر برای حمل مواد مخدر) بیش از ۳ کیلوگرم هروئین کشف و پس از بررسی و استماع نظرات قضات شعب کیفری دیوان عالی کشور، پرونده برای رفع نواقص تحقیقاتی مورد نظر اعضای هیأت عمومی به اتاق مذکور دیوان عالی کشور بازگردانده شد.

شایان ذکر است؛ متعاقباً مشروح مذاکرات دیوان عالی کشور اعم از کیفری و حقوقی در مجلد سالانه توسط انتشارات شعبه عمومی دیوان عالی کشور منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.