افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

همه کت های مشکی بعد از تکرار تکرار می شوند / شما آن را با یک کت آبی زغالی ست می کنید، واقعا شیک است.

  • کد خبر : 161087
همه کت های مشکی بعد از تکرار تکرار می شوند / شما آن را با یک کت آبی زغالی ست می کنید، واقعا شیک است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- درست است که امسال هنوز برف ندیده ایم، اما هوا سرد است و نمی توان کت ضخیم پوشید و حتما باید کاپشن یا لباس گرم مانند کاپشن و کاپشن بپوشیم. استایل برای خانم ها بسیار مهم است و بسیاری از آنها سعی می کنند حتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- درست است که امسال هنوز برف ندیده ایم، اما هوا سرد است و نمی توان کت ضخیم پوشید و حتما باید کاپشن یا لباس گرم مانند کاپشن و کاپشن بپوشیم. استایل برای خانم ها بسیار مهم است و بسیاری از آنها سعی می کنند حتی هنگام بیرون رفتن از لباس مناسب استفاده کنند. البته مهم بودن این موضوع به این معنا نیست که باید هفت لایه آرایش داشته باشید یا لباس های فانتزی و گران قیمت بپوشید یا با چکمه های بلند بیرون بروید! خیر علاوه بر این، با ورود اینستاگرام و روند بسیاری از سبک ها و عادات زیبایی، اکثر خانم ها یاد گرفته اند که لباس های سبک های مختلف را با هم ترکیب کنند. اینکه بتوانید لباس، اکسسوری، کیف، کفش، شال و روسری را به خوبی هماهنگ کنید، کار سختی است و خیلی از خانم ها قبلا در این فازها نبودند، اما الان وارد می شوند!

اما برخی از رنگ ها و لباس ها هستند که ست کردن با آنها واقعا دشوار است. به عنوان مثال، اگر شما از آن دسته زنان رنگارنگ هستید که لباس های رنگارنگ را دوست دارید، احتمالاً می دانید که ترکیب آن رنگ ها چقدر دشوار است. مثلا آبی زغالی که خیلی رنگ جذابی است اما به همه نمی آید و با رنگ های دیگر ترکیب خوبی ندارد و خودش را گرفته است! اما در این مقاله با مانتو آبی زغالی آشنا می شویم و می دانیم که با چه رنگ ها و مدل هایی می توانید مدل دهید و از آن لذت ببرید.

پس با ما همراه باشید

استایل با کت آبی زغالی و بافت قرمز شما را منحصر به فرد می کند.

به عنوان مثال یکی از سبک های جالبی که می تواند برای شما وجود داشته باشد و از شما یک خانم تمام عیار با ظاهر آبی بسازد، ترکیب آبی زغالی با رنگ قرمز است. می توان گفت این دو رنگ غلیظ و پررنگ هستند اما باید بگوییم بله دقیقاً ترکیب دو رنگ غلیظ هر دو با رنگدانه های قوی نکته جذاب این سبک است.

یک کت بلند آبی زغالی با یک بلوز قرمز ضخیم یا ظریف می تواند زیبایی خاصی را در بالاتنه شما ایجاد کند و از طرفی این ترکیب با شلوار جین آبی پررنگ و یک جفت چکمه یا بلوز زیبایی و تنها می بخشد. شخص انجام خواهد داد.

استایل با کت آبی زغالی

برای مراسم رسمی، پوشیدن کت آبی زغالی را با شلوار سبز فراموش نکنید

اگر به یک مهمانی رسمی می روید و می خواهید آن مانتو کاربنی آبی را که استایلی رسمی دارد به رخ بکشید، بدانید که ترکیب آن با پیراهن و شلوار سبز نیز جذابیت خاصی خواهد داشت. سبز نیز یکی از رنگ هایی است که زیبایی آبی زغالی را با رنگ های تند نشان می دهد. اگر فردی هستید که آبی زغالی را به عنوان رنگ پالتو انتخاب کرده اید، پس قطعاً جرات دارید و آماده پوشیدن سبز هستید. مطمئن شوید که این ترکیب شما را به چشمگیرترین فرد در مهمانی تبدیل می کند تا چشم همه به شما خیره شود.

البته لازم نیست یکی از این دو رنگ را برای کیف و کفش خود انتخاب کنید و می توانید از رنگ سوم هم استفاده کنید، البته آن رنگ سوم باید با وسواس زیاد انتخاب شود تا هم سبز باشد. و آبی . سلیقه شما تاثیر نهایی را در این سبک ها دارد.

استایل با کت آبی زغالی

زیبایی وصف ناپذیر و کت آبی و سفید زغالی.

بدون شک سفید رنگی است که به راحتی با تمام رنگ های دنیا ترکیب می شود. آبی زغالی نیز یکی از این رنگ هاست که به راحتی با سفید ترکیب می شود، گویی این دو رنگ از ابتدا با هم ترکیب شده و متولد شده اند! داشتن مانتو آبی زغالی با یقه پارچه ای سفید و شلوار جین آبی و نیم بوت زیبایی شما را بیشتر می کند و شما را مانند یک خانم شیک پوش و خوش پوش جلوه می دهد.

رنگ سفید می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای فصل سرد زمستان باشد که در کنار رنگ آبی سرد می تواند به بهترین شکل ممکن جلوه کند.

استایل با کت آبی زغالی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.