افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

همه چیز دست خداست، اما دولت چه کاره است؟!

  • کد خبر : 104027
همه چیز دست خداست، اما دولت چه کاره است؟!

روز گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سیزدهمین همایش ملی نخبگان اظهار داشت: یک روز زمانی که از مجلس شورای اسلامی بیرون آمدم عده ای مقابل خانه ملت تجمع کرده بودند که من پیاده شدم و با پدران و مادران بیماران صحبت کردم. آنها عنوان می‌کردند که به دلیل عدم پیدا کردن داروی مورد نیاز […]

روز گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سیزدهمین همایش ملی نخبگان اظهار داشت: یک روز زمانی که از مجلس شورای اسلامی بیرون آمدم عده ای مقابل خانه ملت تجمع کرده بودند که من پیاده شدم و با پدران و مادران بیماران صحبت کردم. آنها عنوان می‌کردند که به دلیل عدم پیدا کردن داروی مورد نیاز پزشکان به آنها گفته‌اند که فرزندانشان تنها یک یا دو سال زنده هستند.

نواندیش-رضا امیری: روز گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سیزدهمین همایش ملی نخبگان اظهار داشت: یک روز زمانی که از مجلس شورای اسلامی بیرون آمدم عده ای مقابل خانه ملت تجمع کرده بودند که من پیاده شدم و با پدران و مادران بیماران صحبت کردم. آنها عنوان می‌کردند که به دلیل عدم پیدا کردن داروی مورد نیاز پزشکان به آنها گفته‌اند که فرزندانشان تنها یک یا دو سال زنده هستند.

 

 رئیسی با اشاره به اینکه من از نماینده آنها دعوت کردم که یک روز به دفتر من بیاید و طرح موضوع کند، اظهار داشت: در آن تجمع من به آنها گفتم عمر دست خدا است و زمان تعیین کردن کار درستی نیست از کجا معلوم که ما نتوانیم داروی مورد نیاز را با وجود استعداد درخشان و نخبگی در داخل کشور تولید کنیم که در این رابطه وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو اقدامات لازم را انجام دادند و ما اکنون شاهد حل مشکلات این بیکاران هستیم.

 

در اینکه عمر دست خداست تردیدی وجود ندارد خیلی چیزهای دیگر هم دست اوست، اما این وسط نقش دولت و رئیس جمهور چه می شود؟! آیا مردم به شما رای دادند که این را بشنوند و اساسا با این استدلال چرا شاهد پذیرش مسئولیت از جانب دولت بودیم. مردم و خانواده هایی که امروز در تامین دارو عزیزان شان با مشکل رو به رو هستند انتظار دارند که برنامه ای از جانب دولت با قید فوریت برای حل این مشکل بزرگ ببینند نه اینکه از رئیس جمهور خود ساده ترین جواب ممکن را بگیرند.

 

با پاسخی که دیروز از جانب رئیس دولت شاهد بودیم احتمالا در سایر حوزه ها از جمله وضعیت اقتصادی هم استدلال عزیزان این است که روزی دست خداست پس نه نیازی به برنامه ای هست و نه اقدامی!

 

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=104027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.