افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

همه چیز درباره وام بازنشستگان

  • کد خبر : 405314
همه چیز درباره وام بازنشستگان

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کشوری با استفاده از فیش مستمری خود امکان استفاده از وام های مختلف را دارند. مرکز عالی بازنشستگان تامین اجتماعی این تسهیلات را برای بازنشستگان تدارک دیده است. به گزارش کماپپرس، بازنشستگان تامین اجتماعی و تامین ملی می توانند از وام های زیر استفاده کنند. 30 میلیون تومان وام تامین […]

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کشوری با استفاده از فیش مستمری خود امکان استفاده از وام های مختلف را دارند. مرکز عالی بازنشستگان تامین اجتماعی این تسهیلات را برای بازنشستگان تدارک دیده است.

به گزارش کماپپرس، بازنشستگان تامین اجتماعی و تامین ملی می توانند از وام های زیر استفاده کنند.

30 میلیون تومان وام تامین اجتماعی

بازنشستگان متقاضی این وام باید حداقل 20 سال سابقه بیمه داشته باشند و بین 50 تا 78 سال سن داشته باشند. علاوه بر این، متقاضیان نباید بدهی معوقه یا چک بدی داشته باشند. استهلاک این وام 24 ماهه است و متقاضیان آن باید برای ثبت نام به کانون مستمری بگیران مراجعه کنند.

وام ضروری 30 میلیونی برای بازنشستگان کشوری

از دیگر تسهیلات بازنشستگان، وام ضروری است که با سود چهار درصد و بازپرداخت 60 ماهه به مشتریان اعطا می شود. شرایط این وام مشابه تامین اجتماعی و کاملا بدون بهره می باشد.

وام مسکن برای بازنشستگان

بازنشستگانی که قصد خرید یا تعمیر منزل خود را دارند باید به بانک هایی مانند مسکن و بانک رفاه مراجعه کرده و با اقساط بلندمدت و با بهره مناسب نسبت به دریافت این خدمت اقدام کنند.

وام ازدواج

کانون مستمری بگیران سرویسی به نام وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیران تدارک دیده است تا این افراد امکان تامین هزینه های ازدواج فرزندان خود را داشته باشند. مبلغ این وام 35 میلیون تومان است.

کارت های سلامتی

برخی از صندوق های بازنشستگی کارت اعتباری مرتبط با وام را برای افزایش رفاه این گروه ارائه می دهند. با این کارت امکان خرید انواع کالا و خدمات وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.