افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

همه چیز درباره زندگی پریزاد خواهر طوبی + عکس های دیده نشده و بیوگرافی زهرا سزاوار

  • کد خبر : 395448
همه چیز درباره زندگی پریزاد خواهر طوبی + عکس های دیده نشده و بیوگرافی زهرا سزاوار

زهرا سزاوار است بازیگر نقش پریزاد. سری توبی ir او که متولد دهه 70 در تهران است، شایسته تقدیر از هنرجوی موسسه بازیگری ابراهیم ابراهیمان است و تجربه بازی در نمایش هایی مانند میدان سرخ را دارد. زهرا مزاور بازیگری تازه کار است که فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و پس از […]

زهرا سزاوار است بازیگر نقش پریزاد. سری توبی ir او که متولد دهه 70 در تهران است، شایسته تقدیر از هنرجوی موسسه بازیگری ابراهیم ابراهیمان است و تجربه بازی در نمایش هایی مانند میدان سرخ را دارد.

زهرا مزاور بازیگری تازه کار است که فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و پس از حضور در موسسه بازیگری آوا در نمایش عمارت قدیمی در نقش سروین در سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان ایفای نقش کرد و در حال حاضر بازیگر است. بازیگر سریال توبی. بازیگر نقش خواهر توبی در این سریال اولین حضور جدی خود را در عرصه تلویزیون تجربه کرد و در کنار بازیگران معروف این سریال بازی کرد.

زهرا مزوار متولد دهه 70 در تهران است، او دانشجوی مؤسسه بازیگری آوای ابراهیم ابراهیمان است و سابقه بازی در نمایش هایی چون میدان سرخ را دارد و از زندگی شخصی و زناشویی او اطلاعی در دست نیست.

این بازیگر جوان به دلیل حضور در کارگاه آوا در سریال سینمای خانگی میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نقش سروین را بازی کرده و سپس در سریال طوبی برای اولین بار در تئاتر و تلویزیون حضور پیدا کرد.

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با همکاری سعید صفرپور به عنوان مجری این پروژه به صورت اختصاصی از شبکه فیلموشات پخش شده است. در ادامه زهرا سزاوار در سریال میدان سرخ نقش سروین را بازی کرد.

سعید سلطانی که سریال معروف «ستایش» را در کارنامه خود دارد، این بار در یک سریال طولانی، زندگی پر فراز و نشیب یک زن را پشت سر گذاشت. اقتباس «طوبی» و ارتباط آن با زیارت اربعین از دیگر ویژگی های مهم سریال است. زهرا سزاوار در سریال توبی در نقش پریزاد بازی کرده است.

داستان این کتاب که برای «جایزه جهانی اربعین» انتخاب شده، درباره زندگی زنی است که بخش مهمی از تاریخ معاصر ایران و عراق را به خود دیده است. زمانی که داعش به عراق حمله کرد، به کربلا رسید و مردم شمال عراق آواره شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.