افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

همه نباید از دستبندهای روکساس و کارتیه استفاده کنند. وبلاگ نویسان اینگونه می فهمند که کدام دستبند زیباتر است

  • کد خبر : 114516
همه نباید از دستبندهای روکساس و کارتیه استفاده کنند.  وبلاگ نویسان اینگونه می فهمند که کدام دستبند زیباتر است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – دستبند یکی از اکسسوری هایی است که بسیاری از خانم ها و آقایان دوست دارند. اما باید گفت که استفاده از دستبند مانند سایر اکسسوری ها قوانین خاص خود را دارد که رعایت آنها باعث می شود استایل حرفه ای تری به رخ بکشید. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – دستبند یکی از اکسسوری هایی است که بسیاری از خانم ها و آقایان دوست دارند. اما باید گفت که استفاده از دستبند مانند سایر اکسسوری ها قوانین خاص خود را دارد که رعایت آنها باعث می شود استایل حرفه ای تری به رخ بکشید. آداب پوشیدن دستبند از هماهنگی با آن با رنگ پوست و محل پوشیدن آن متفاوت است.

به عنوان مثال، برای رنگ پوست های گرم، دستبندهای طلا مناسب تر است. استفاده از دستبندهایی که آویز دارند برای مدت طولانی و هر روز اشکالی ندارد زیرا ممکن است گیر کنند. این دستبندها بیشتر برای مهمانی هایی طراحی شده اند که برنامه مشخصی دارند. از طرفی دستبندها باید به اندازه مچ دست شما تنظیم شوند تا جلوه زیباتری از دستبند ارائه شود. تصور کنید که دستبند شما خیلی تنگ یا پهن باشد، در این صورت قطعا زیبایی خاصی که باید داشته باشد را نخواهد داشت.

در این مقاله به طور دقیق تر یاد می گیریم که کدام دستبند با کدام دست می آید! پس اگر سوالی دارید حتما ادامه مطلب را بخوانید.

مثلا به رنگ پوستتان توجه کنید! چه رنگی هستی

رنگ پوست افراد متفاوت است، بنابراین بهتر است ابتدا محدوده رنگ پوست خود را بشناسید و سپس ادامه دهید. اما چگونه بفهمیم چه رنگی هستیم؟ به این ترتیب برای تشخیص تن رنگ پوست، به رگ زیر مچ دست خود نگاه کنید، در این صورت اگر رگ بزرگ زیر پوست شما سبز است، شما یک گرم پوست هستید. اگر آبی یا بنفش است، رنگ پوست شما سرد است. اگر رگ آبی، بنفش و سبز است، پس باید به شما تبریک بگوییم زیرا معتدل و خنثی هستید و تقریباً همه چیز به شما می آید.

دستبندهای زنانه یا دخترانه مناسب پوست گرم اگر طلایی رنگ باشند ظاهر بهتری دارند. از طرفی دستبند طلا یا دستبند با روکش طلا نیز گزینه های مناسبی هستند. این نکته در مورد زیورآلات دیگر مانند گردنبند، گوشواره، دستبند و … نیز صدق می کند. افرادی هستند که دوست دارند چند دستبند شیک جمع کنند و بپوشند. در این صورت بهتر است یکی از دستبندها طلایی باشد.

تحت عنوان

اگر پوست سردی دارید از دستبندهایی استفاده کنید که رنگ نقره ای دارند. دستبند نقره یا استیل با روکش رودیوم! البته فکر نکنید که نقره تنها گزینه شماست. دستبندهای چرمی یا بافتی که در رنگ های آبی روشن یا سبز تا زرد هستند، گزینه هایی هستند که برای پوست سرد پیش روی شما هستند و بسیار زیبا به نظر می رسند.

جالب است بدانید که استایلیست های خوش پوش در انتخاب رنگ دستبند برای پوست خنثی هیچ محدودیتی در نظر نمی گیرند زیرا همانطور که در بالا گفته شد همه رنگ ها به آنها می آید.

طیف گسترده ای از رنگ ها را می توان برای این رنگ پوست خوش شانس انتخاب کرد.

تحت عنوان

راهنمای خرید دستبند زنانه مطابق با مچ دست

اما اگر از رنگ پوست بگذریم و به اندازه دستبند برسیم، باید گفت که اندازه دستبند به اندازه استخوان های دست است! این موضوع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا تاثیر زیادی در نحوه ماندگاری دستبند روی دست شما دارد. البته ما فقط در مورد طول دستبند صحبت نمی کنیم، عرض دستبند نیز مانند تمام هنرهای به کار رفته در دستبند بسیار مهم است.

توجه به این نکات به شما کمک می کند که بدانید به دنبال یک دستبند ضخیم باشید یا یک دستبند نازک و نازک.

تحت عنوان

تفاوت مچ دست زن با مرد! اینجور دستبند بخر

برای مثال، مردی که مچ دست کوچکی دارد، ممکن است دستبند چرمی دو لایه انتخاب کند، اما برای خانمی که مچ کوچکی دارد، حتی یک دستبند چرمی نازک و تک رشته مناسب نیست. حالا چه چیزی برای خانم مناسب است؟ دستبند زنجیری انتخاب مناسب تری برای این خانم است، زیرا از مچ دست او معقول تر است. به طور کلی از دستبندهای بزرگتر برای مچ های ضخیم و از دستبندهای کوچک برای مچ های باریک استفاده می شود.

1037-3




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.