افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

همه می دانند چگونه یک مبلمان پاساموری را درست کنند / شما سلیقه دارید و اینگونه پیش بروید

  • کد خبر : 189558
همه می دانند چگونه یک مبلمان پاساموری را درست کنند / شما سلیقه دارید و اینگونه پیش بروید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – دکور خانه قطعاً فقط آن چیزی نیست که در سالن و پذیرایی قرار می دهیم و عوامل زیادی می توانند در طراحی و زیبایی خانه تاثیرگذار باشند. از سوی دیگر، به همان میزان، اگر نشتی ها به درستی انتخاب شوند، ظاهری شلخته و نامنسجم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – دکور خانه قطعاً فقط آن چیزی نیست که در سالن و پذیرایی قرار می دهیم و عوامل زیادی می توانند در طراحی و زیبایی خانه تاثیرگذار باشند. از سوی دیگر، به همان میزان، اگر نشتی ها به درستی انتخاب شوند، ظاهری شلخته و نامنسجم به فضا ایجاد می کنند. یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای که هم از نظر کاربردی و هم از نظر زیبایی تاثیر زیادی دارد و می تواند خانه شما را خوب یا بد جلوه دهد، آشپزخانه است.

قسمت اعظم فضای آشپزخانه توسط مبلمان پوشانده شده است، اما اولین چیزی که با رسیدن به این فضا توجه شما را به خود جلب می کند، لوازم و لوازم جانبی است که روی کابینت ها قرار دارند. این اکسسوری ها هم می توانند کاربردی باشند و هم تزئینی و یا شاید هر دو! اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که فکر می کنید این فضا همچنان باید پر از ادویه و پاسماوری باشد، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید. زیرا ایده های خلاقانه و مدرن تری مد شده است که می تواند بسیار زیبا و متفاوت باشد.

1- وقت آن رسیده که خودتان سبزیجات بکارید. گل های آپارتمان را فراموش نکنید.

شاید بتوان گفت الان مد شده سبزی کاشت؟ خب باید بگوییم بله خانم عزیز هر چیزی زمان خودش را دارد و این دوره دوره کاشت سبزی های زیبا در گلدان است.

بیشتر غذاها و خورش های ما ایرانی ها برای رسیدن به عطر و بوی منحصر به فرد نیاز به سبزیجات دارند. مثلا سبزی چوچاق یکی از سبزی های جذابی است که متعلق به شمال است و در هیچ سبزی فروشی پیدا نمی شود و به راحتی می توان آن را در گلدان های کوچک خانه کاشت و از آن استفاده کرد. یا شاید ریحان و جعفری و غیره که برای تزئین پنجره زیبا هستند و همچنین خوراکی هستند.

البته گلدان های کوچک آپارتمانی نیز می توانند برای این فضا مناسب باشند به شرطی که نور و دما مناسب باشد.

چیدمان در کابینت.

چیدمان در کابینت.

2- پاسماواری کریستالی با لوازم مدرن.

از قضا با توجه به اینکه ما ادویه ها را زیاد دوست داریم در غذایمان زیاد استفاده می کنیم و نمی توان آنها را در کمد نگهداری کرد، بهتر است دم دستی داشته باشیم. از طرفی استفاده از دمنوش ها بسیار مرسوم شده است و به راحتی می توانید با تهیه پاسماوری یا آن شیشه های زیبای مدرن و قرار دادن غذاها و ادویه های رنگارنگ و خوشمزه در آن ها فضای کابینت را زیبا کنید.

اگر کمی خلاق باشید به راحتی می توانید با لوازم آشپزخانه خاص فضایی تمیز، شیک و جذاب ایجاد کنید.

چیدمان در کابینت.

3- کافه تریا بسیار مجلل است. قهوه خور هستی یا نه؟

یکی از ایده های مدرن و مجلل برای زیباسازی فضای آشپزخانه، تهیه بار کافی است تا بتوان گوشه ای از مبلمان را به این منظور اختصاص داد و در قسمتی از آشپزخانه میز جداگانه ای داشت. قرار دادن دستگاه اسپرسوساز و لوازم جانبی برای تهیه نوشیدنی هایی مانند قهوه یا هر چیزی که بیشتر دوست دارید، یک کافی بار جذاب به شما می دهد. از طرفی اگر ست میز دارید با نصب یک قفسه شناور بالای میز می توانید فنجان یا لیوان قرار دهید و ظاهر بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می دهد.

چیدمان در کابینت.

4- با سینی لوازم شیک جلوه ای زیبا به کابینت ببخشید

هنگام آشپزی می توانیم از وسایل زیادی مانند کفگیر چوبی، قاشق، چاقو، ادویه های مهم مانند نمک و فلفل و حتی روغن استفاده کنیم. خوب، برای اینکه بتوانید این لوازم را جمع آوری و تمیز کنید و البته فضا را زیبا کنید، بهتر نیست آنها را در ظرف های زیبا و سپس در سینی قرار دهید؟

برای مثال اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه شما اسکاندیناویایی است می توانید از سینی چوبی استفاده کنید. قاشق و کفگیر چوبی و همچنین گلدان های بسیار کوچک و حتی شمع های تزیینی می توانند به این قسمت از آشپزخانه شما حیات و درخشندگی ببخشند.

چیدمان در کابینت.

5- گوشه یوگا روی سطح مبلمان

افرادی که یوگا را دوست دارند یا می خواهند در هر زمانی آرامش داشته باشند، اما زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند، به راحتی می توانند از گوشه یوگا استفاده کرده و آن را در کمد قرار دهند.

استفاده از یک مجسمه کوچک، بخور و بخور، شمع، یک گلدان کوچک و چیزهای مرتبط با یوگا، آشپزخانه شما را شخصی کرده و ظاهری بسیار خاص و زیبا به آن می بخشد.

چیدمان در کابینت.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.