افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

همه مدیران باید استاندار جدید را برای توسعه فارس یاری کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 395015
همه مدیران باید استاندار جدید را برای توسعه فارس یاری کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر محمد هادی ایمان وی صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس گفت: یکی از درخواست های من از وزیر کشور برای تعیین استاندار فارس این است که این فرد ملی باشد و فارغ از جناح بندی های سیاسی برای فارس کار کند. . ادامه: همه مدیران و افراد متفاوت […]

به گزارش خبرنگار مهر محمد هادی ایمان وی صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار فارس گفت: یکی از درخواست های من از وزیر کشور برای تعیین استاندار فارس این است که این فرد ملی باشد و فارغ از جناح بندی های سیاسی برای فارس کار کند. .

ادامه: همه مدیران و افراد متفاوت فارس باید در کنار امیری استاندار جدید فارس بایستد و برای پیشرفت ایران و استان فارس تلاش کند.

ایمان وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود آینده فارس روشن باشد، افزود: همانطور که رهبری هم اشاره کردند باید به دولت چهاردهم کمک کرد. سخنرانی و در این زمینه نیز تلاش خواهیم کرد، البته نباید از نقش همه جانبه همه دستگاه های اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی غافل شد. مزاحم کرد البته نماینده ولی قانونی در استان فارس و امام جمعه شیراز نقش ویژه ای دارد. من در این زمینه همدلی داشتند.

وی گفت: برگزاری چهار انتخابات در سه سال، کسب مقام برتر در کارگروه نظم عمومی، اینجا حوزه اجتماعی، رتبه اول در سازمان کودکان کارگر، رشد مستمر جمعیت، کارگروه نظام خارجی، کاهش ساعت کار زنان و رتبه اول در 9 شاخص اقتصادی بخشی از دستاوردهای ماست. در سه سال در استان فارس ساخته اند.

ایمان وی با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در استان فارس به کمترین حد خود رسیده است، افزود: 201 تفاهم نامه سرمایه گذاری در دولت سیزدهم در فارس، افزایش صادرات در فارس، انتقال دو کارخانه بزرگ شیراز به خارج از شهر از جمله موارد زیر است. دستاوردهای فارس در عرصه اقتصادی. میدان است.

وی همچنین در حوزه گردشگری تاکید کرد: رتبه برتر فارس در سه سال اخیر در سازمان سفر و ستاد اربعین، سازمان عشایر و ایجاد نوروزگاهتصویب منطقه عاری از گردشگری در شهرستان سپیدان و جذب 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری از پنجره واحد گردشگری از دیگر ظرفیت های استان است که محقق شده است.

ایمان وی با تاکید بر اینکه در سه سال گذشته 6 هزار و 400 پروژه در فارس انجام شده است، افزود: ارزش مالی این پروژه ها 154 میلیارد تومان است. برآورد البته بیش از 400 روستای فارس از تنش آبی خارج شده و دو سد در استان فارس نیز آماده برداشت آب هستند.

وی بیان کرد: در سه ماه اخیر تلفات جاده ای در استان فارس 30 درصد کاهش یافته و در سه سال گذشته بیش از 250 کیلومتر بزرگراه افتتاح و بیش از 600 کیلومتر بزرگراه در حال ساخت است.

استاندار سابق فارس گفت: خط دوم انتقال آب از سد فریر و بهره برداری از 6 قطعه بزرگراه شیراز – اصفهان از دیگر پروژه های عمرانی استان فارس است. البته در صورت بهره برداری از خط ریلی و بزرگراه شیراز- بوشهر، استان فارس به عنوان یکی از چهار راه ارتباطی معرفی می شود. مسیرهای کشور

وی با اشاره به واریز درصد آلایندگی شهرستان های لامرد و مهر تاکید کرد: اعتبار دوم آلودگی به حساب استانداری فارس واریز می شود. باهوش تا شرایط آلودگی در این بخش حل شود.

ایمان وی در پایان تصریح کرد: مشکلات کارخانه مخابرات به زودی حل می شود و تا دو ماه آینده کارخانه آزمایش شروع به کار می کند، البته پیش بینی می شود تالار پرواز خارجی شهید دستغیب فرودگاه شیراز در دولت چهاردهم تکمیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.