افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

همه قلدرها فعال حقوق بشر نیستند! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182033
همه قلدرها فعال حقوق بشر نیستند!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری بیشتر; گروه مجله: اشتراکات «گلریز کهمران» با پهلوی و خانواده اش امروز همگان را شگفت زده کرده است. انگار همه ضدایرانی ها دزد هستند! در حالی که پهلوی ها غارت کردند و رفتند، این رقم برای دزدی های او از لباس فروشی ها نیز خبرساز شده است. گلریز قهرمان هرکسی است که سال گذشته […]

خبرگزاری بیشتر; گروه مجله: اشتراکات «گلریز کهمران» با پهلوی و خانواده اش امروز همگان را شگفت زده کرده است. انگار همه ضدایرانی ها دزد هستند! در حالی که پهلوی ها غارت کردند و رفتند، این رقم برای دزدی های او از لباس فروشی ها نیز خبرساز شده است. گلریز قهرمان هرکسی است که سال گذشته در حوادث 1401 از ناامنی حمایت کرد. او تلاش کرد فشارهای بین المللی بر ایران را افزایش دهد و حتی خواستار اخراج سفیر ایران از نیوزلند شد. گلریز به همین جا بسنده نکرد و شایعه تروریستی بودن سپاه را علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به راه انداخت. وی در حالی که عضو پارلمان نیوزلند بود، مبارزه برای امنیت و سرنوشت ایران را آغاز کرد. اما اکنون 3 بار متهم به سرقت شده و دیروز از سمت سیاسی خود استعفا داد.

گزارش‌ها از نیوزلند نشان می‌دهد که او لباس‌هایی به ارزش 15000 دلار از فروشگاه‌های لباس لوکس به سرقت برده است. در پی اظهار نظرهای منفی گسترده کاربران فضای مجازی، هروم اقدامات خود را ناشی از مسائل مربوط به “سلامت روان” خود دانست و گفت: “من مسئولیت کامل اعمال خود را بر عهده می‌گیرم و عمیقا متاسفم. برای من واضح است که سلامت روانی من تحت تأثیر قرار گرفته است. بسیار متاثر شده است. به خاطر استرس شغلم. ؛ این باعث شد رفتارهایی کاملاً خارج از شخصیت داشته باشم!

وی که علت سرقت در گرانفروشی ها و اتهامات خود را استرس کاری عنوان کرده است، ادامه می دهد: مردم به حق باید از منتخبان خود انتظار بالاترین رفتار را داشته باشند، من این معیارها را رعایت نکردم، احساس می کنم. ..” عجیب است که فردی که به عنوان “وکیل حقوق بشر” و “سخنگوی حزب سبز در امور عدالت، تجارت و امور خارجی” فعالیت می کرد، اکنون به بهانه کار دست به چنین جنایتی زده است. فشار.

بین المللی قلتقی

واکنش کاربران فضای مجازی و مطلعان از اتهامات گلریز با خشم و البته پشیمانی همراه بود. آنها ضمن انتقاد از او به عنوان فردی که خواستار آزادی و عدالت است، نوشتند: “دزدی برای چند لباس؟ چقدر متواضع!”

یکی از کاربران نوشت: مهم ترین ویژگی تفکر چپ، تکبر است، زنی به نام گلریز نماینده مجلس نیوزلند شده است، سپس به مغازه ای رفته که لباس ها را دزدیده است، فکر می کند کار شما این است که باشید. نماینده مجلس و بهترین حقوق را بگیرید، اما ذهن شما به دنبال دزدی است.

دهبان نیز این متن را در کانال قرار داده است این دزد یکی از گروه هایی است که شعار می دادند فقر فساد گران است سرنگونش می کنیم و اکنون تخصص خود را به نمایش می گذارند! یکی دزد است، یکی قاچاقچی، دیگری…»

کاربر دیگری نیز اقدام اخیر یکی از نمایندگان سابق پارلمان نیوزلند را محکوم کرد و نوشت: گلریز کهمران گفت به خاطر دزدی استرس گرفتم! “دزدی به خودی خود استرس است. ببینید چه ذهنی دارید که با دزدی راحت شوید!”

در ادامه یکی دیگر از فعالان این شبکه اجتماعی گلریز کهامان نماینده مجلس نیوزیلند که تیتر یک بی‌بی‌سی وان و مانوتو شد، موهای خود را کوتاه کرد و حمایت سیاسی را پذیرفت، اما دقیقاً مشخص نبود که این موضوع چیست. الان گوش کن…”

کاربر دیگری نیز نوشته است: «ممکن است هوس کنی نماینده مجلس کشور مقصد شوی؛ لباس بخر و برو دزدی! مگه برای آسایش و خونه و ماشین بالا نرفتی؟ الان حتی نمی‌توانی یک لباس بخری؟»

همه قلدرها فعال حقوق بشر نیستند!

همه قلدرها فعال حقوق بشر نیستند!

واکنش های زیادی به این اقدام عجیب از سوی کاربران منتشر شده است. یک ایرانی گلریز را درس عبرتی در برابر دادن لقب فعال حقوق بشر به هر شخصیت تحصیلکرده و خارج از کشور دانسته است. وی نوشت: برای همه ما تجربه ای است که همه فارغ التحصیلان حقوق دست نشانده آکسفورد را خدای حقوق بشر ندانیم؛ متأسفانه محافل سیاسی جهان پر از این شیادان و مدافعان دروغین حقوق بشر است. اسرائیل، حاکمیت حقوق بشر، عدالت اجتماعی و… فقط بهانه است و تجربه نشان داده است که در مرفه ترین کشورهای جهان با وجود داشتن بالاترین و بالاترین درآمد، به دزدی پنهان در ذات خود ادامه می دهند. موقعیت اجتماعی.

این کاربر به درستی خاطرنشان می کند که وقتی رسانه ها برای اولین بار گزارش دادند که «گلریز قهرمان» دختر یک حقوقدان ایرانی الاصل و فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد توانسته به پارلمان نیوزلند راه پیدا کند، عده ای خوشحال شدند و اگرچه نشدند. او را ملاقات کردند، او را چهره ای موفق دانستند و مدل را معرفی کردند و خود را در موفقیت او شریک دانستند. اما حالا حس و حال کسانی که از گلریز و سلایقش حمایت و تبلیغ کردند چیست؟

با تمام این اوصاف، دلیل اصلی این اقدام غیرعادی مشخص نیست و این یک معما شده است که چرا فردی که در سن 9 سالگی به همراه خانواده خود از نیوزلند پناهندگی گرفته، بعداً وکیل شده و از نیوزلند به پارلمان رفته است، حالا او کاری کرده است: شبکه های ضدایرانی مانند ایران اینترنشنال و منوتو گزارش کار غیرعادی او را منتشر می کنند و عمداً عنوان «نماینده ایرانی الاصل» را می دهند و با تاکید بر ایرانی بودن او به تهمت به ایران و ایرانی دامن می زنند! با این حال، گلریز به عنوان فردی که در سنین جوانی کشورش را ترک کرده است، بیش از ایرانی، شهروند و تحصیلکرده نیوزلند است و به جنبش “زندگی آزاد زنان” مشهور است.

وقتی پای برانداز در وسط باشد

تاکید رسانه های غربی بر ایرانی الاصل بودن وی خشم ایرانیان و رسانه ملی را برانگیخته است زیرا او بیشتر به دلیل کوتاه کردن موهایش به بهانه دفاع از آزادی و همراهی با علی کریمی در جریان نهضت “نه به آزادی”. اعدام” در ناامنی ایران شهرت داشت. . جرم او را به ایرانی بودن او ربط می دهند.

کاربر دیگری در فضای مجازی درباره سوگیری رسانه های فارسی زبان نوشت: «ببینید؟ در سرقت علنی که فیلم دوربین های مداربسته آن نیز موجود است، با دخالت پای برانداز، حرف ها قطعیت خود را از دست می دهند! اتهام سرقت گزارش می شود! اما اهالی روستای چمچمارتپه که متعلق به بخش سرآسیاب سفلی یکی از شهرهای دورافتاده است، فقط کافی است انگشت اشاره‌اش را بالای بینی‌اش ببرد؛ زمین و آسمان را می‌دوزند تا مسئولان جمهوری اسلامی به شخصی‌شان احترام نگذارند. بهداشت! اینها فاضلاب زمان ما هستند.”

همه قلدرها فعال حقوق بشر نیستند!

به هر حال این حاشیه ها او را مجبور به استعفا کرد اما خبری که گلریز در رسانه ها داد باعث شد این بار رفتن «ززا» ضربه فنی شود. نظرات کاربران درباره گلریز مصداق اصطلاح تف به سر است و کسانی که زمانی آن چهره و فعالیت های او را عاملی می دانستند، اکنون حاضر نیستند گلوی او را بگیرند. ایرانیانی که جزئیات اخبار سال گذشته را دنبال می کردند، حالا به خوبی فهمیده بودند که «گلریز قهرمان» یکی از ده ها حرامزاده سیاسی بود که مخاطبان خود را به مبارزه در خیابان دعوت می کرد.

آیا این مخالفت جمهوری اسلامی بود؟

اگرچه مردم ما همیشه دلخوش موفقیت هموطنان خود بوده اند و فرقی نمی کند در داخل یا خارج از کشور باشند، اما به طور کلی تاریخ همیشه نشان داده است که مردم ایران همیشه عاشق کسانی هستند که به اعتقادات اعلام شده خود پایبند هستند. در عمل

با تمام این اوصاف نباید فراموش کرد که اقدامات کشورهای پذیرنده مهاجران ایرانی و تسامح دولتمردان و رهبران سیاسی آنها با بیگانگان باعث جذابیت بیشتر می شود و شرم آور است که گروهی از مردم پس از مهاجرت دچار انحرافات عقیدتی و سیاسی شوند. حتی ممکن است مرتکب جنایت شوند. ; مثل اتفاقی که امروز برای «گلریز قهرمان» افتاد که از استرس دزدی کرد و همه را غافلگیر کرد.

اما آنچه پس از حادثه گلریز مشخص است این است که تجربه نشان داده است که جمهوری اسلامی با مخالفان و براندازان سطح پایینی که از خود فاصله می گیرند و تلاش را کم می کنند، سر و کار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.