افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

همسر شیدا خلیق کیست؟ / سن و سابقه هنری

  • کد خبر : 268772
همسر شیدا خلیق کیست؟  / سن و سابقه هنری

بیوگرافی کامل کیوان ساکت اف بازیگر و مجری تلویزیون و همسر شیدا خلیق به همراه کارنامه هنری و عکس های شخصی و حرفه ای این بازیگر را مشاهده می کنید. به گزارش صبح کیوان ساکتف مجری و بازیگر در چهارم شهریور 1367 به دنیا آمد. اطلاعات زیادی از خانواده این بازیگر در دسترس نیست و […]







بیوگرافی کامل کیوان ساکت اف بازیگر و مجری تلویزیون و همسر شیدا خلیق به همراه کارنامه هنری و عکس های شخصی و حرفه ای این بازیگر را مشاهده می کنید.





به گزارش صبح کیوان ساکتف مجری و بازیگر در چهارم شهریور 1367 به دنیا آمد.

اطلاعات زیادی از خانواده این بازیگر در دسترس نیست و جدا از اینکه می دانیم اصل کیوان ساکت تنکابنی است، اطلاعات شخصی از او و خانواده اش منتشر نشده است.

یکی دیگر از زوج بازیگری که تاریخ ازدواجشان 1403 است، کیوان ساکتف است که پس از انتشار تصاویر مراسم ازدواجشان، جست و جو برای بیوگرافی شیدا خلیق و کیوان ساکتف شدت گرفت.

او دومین مجرد این سریال بود که بعد از مونا کرمی وارد زندگی زناشویی شد و با شیدا خلیق دختر ناهید مسلمی ازدواج کرد.

بیشتر ما او را با اجرای شبکه نسیم می شناسیم اما سابقه هنری همسر شیدا خلیق بازیگر به مدتی قبل از برنامه بی سیم برمی گردد. این بازیگر فعالیت هنری خود را از مدرسه سینمایی برادران هفت در کرج آغاز کرد و پس از مدتی با حمایت برادرش که تهیه کننده و جذب کننده صدا و سیما بود به عنوان مجری وارد تلویزیون شد.

اولین اجرای کیوان ساکت اف دو برنامه ما بود و ادامه میزبانی کیوان با برنامه سلام بهار برای شبکه یک و برنامه بوم سفید برای جام جم بود.

اولین فیلم کیوان ساکت اف

کیوان در 20 سالگی در سال 1387 در فیلم دویدن در ابرها بازی کرد و این فیلم اولین کار او در عرصه بازیگری بود.

کیوان ساکت اف در سریال حوالی پاییز

شاید مهم ترین فیلم و کار کیوان حضور در سریال حوالی پاییز بود که او را بیشتر به مخاطب معرفی کرد. بازی موفق او در این سریال دلیلی برای نشان دادن مهارت های بازیگری او بود. کیوان ساکتف در حوالی پاییز با چهره هایی چون لیلا اوتادی، مونا کرمی، رویا تیموریان، حسین مهری و مرتضی علی عباس میرزایی همبازی شد.

منبع: نمناک






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.