افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

همسر بهنام بانی را دیده ای؟ + عکس های خانوادگی جدید

  • کد خبر : 199265
همسر بهنام بانی را دیده ای؟  + عکس های خانوادگی جدید

بهنام بانی (زاده ۲۰ اسفند ۱۳۶۶) خواننده پاپ ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. بهنام بانی در ۸ سالگی به تلاوت قرآن پرداخت. او پدرش را که آکاردئون می نوازد دلیل گرایش خود به موسیقی می داند. او از کودکی به هنر علاقه زیادی داشت و موسیقی را نزد […]

بهنام بانی (زاده ۲۰ اسفند ۱۳۶۶) خواننده پاپ ایرانی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. بهنام بانی در ۸ سالگی به تلاوت قرآن پرداخت. او پدرش را که آکاردئون می نوازد دلیل گرایش خود به موسیقی می داند. او از کودکی به هنر علاقه زیادی داشت و موسیقی را نزد پدرش آغاز کرد.

سپس در دوران نوجوانی موسیقی را نزد اساتید بزرگی چون محمد نوری به صورت حرفه ای فرا گرفت. بهنام بانی در 19 سالگی با گروه موسیقی روژان که مهدی یغمایی نیز در آن حضور داشت، در دوران دانشجویی آشنا شد و با آنها همکاری کرد. بنی در فیلم گشت ارشاد 3 (1400) به ایفای نقش پرداخته است.

بهنام بانی بازیگر و خواننده سینمای ایران است و تاکنون چیزی جز انتشار عکس خواهرش نداشته است. بهنام بانی کنسرت های متعددی را در شهرهای مختلف ایران اجرا کرده است. عکس دونفره بهنام بانی در کنار خواهرش شایعاتی مبنی بر ازدواج او به وجود آورده است. این عکس را در زیر می بینید. بهنام بانی مجرد و مجرد است.

بهنام بانی

بهنام بانی

علاقه بهنام بانی به فوتبال

بهنام بانی در کنار خوانندگی به دنیای فوتبال نیز علاقه زیادی دارد و در تیم فوتبال هنرمندان بازی می کند و در بین تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است.

یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبال بهنام بانی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل پرسپولیس بود.

آغاز فعالیت های هنری بهنام بانی.

بهنام بانی آموزش مقدماتی موسیقی را نزد پدرش آغاز کرد و از سالهای نوجوانی نزد استاد محمد نوری آموزش حرفه ای موسیقی را فرا گرفت و موسیقی را نزد این استاد دنیای هنر فرا گرفت.

بهنام بانی در 19 سالگی و دانش آموزی با گروه موسیقی روژان شروع به کار کرد و با مهدی یغمایی که در این گروه کار می کرد حضور جدی تری در عرصه هنر را تجربه کرد.

بهنام بانی یکی از خوانندگان جوان دنیای موسیقی است که خیلی زود جایگاه خوبی در این عرصه به دست آورد و اولین کنسرت او با شگفتی های زیادی همراه بود.

اولین کنسرت بهنام بانی در 29 مرداد 96 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و یکی از اتفاقات شگفت انگیز این بود که تمامی بلیت های این کنسرت در کمتر از 15 دقیقه فروخته شد.

دوستی برادران بهنام بانی و حامد

بهنام بانی

حامد برادران خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و تهیه کننده موسیقی از دوستان صمیمی بهنام بانی است و آهنگسازی و تنظیم بیشتر آثار بهنام بانی را بر عهده داشته است.

بهنام بانی و حامد برادران از طریق یکی از دوستان هنرمندشان با یکدیگر آشنا شدند و اینگونه بود که بهنام بانی با دفتر حامد برادران آشنا شد و حامد برادران با شنیدن صدای بهنام و دیدن استعداد خاص و لحن دلنشین صدایش تصمیم گرفت با او همکاری کند. . او مدیر هنری برنامه های آن و آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ های آن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.