افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

همسر بابک جهانبخش قبل و بعد / از میزبانی کنسرت لندن به یک مدل خوش سلیقه تبدیل شد

  • کد خبر : 286877
همسر بابک جهانبخش قبل و بعد / از میزبانی کنسرت لندن به یک مدل خوش سلیقه تبدیل شد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک بازیگران تنها کسانی نیستند که عوارض دارند. در هر حرفه ای که در آن شهرت داشته باشید، بحث برانگیز خواهید بود. بازیگر یا خواننده، فوتبالیست یا سیاستمدار، مجری یا وبلاگ نویس، مهم نیست، به هر حال اگر خیلی ها شما را بشناسند، شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک بازیگران تنها کسانی نیستند که عوارض دارند. در هر حرفه ای که در آن شهرت داشته باشید، بحث برانگیز خواهید بود. بازیگر یا خواننده، فوتبالیست یا سیاستمدار، مجری یا وبلاگ نویس، مهم نیست، به هر حال اگر خیلی ها شما را بشناسند، شما نماینده ای هستید که در مورد همه چیز در زندگی خود نظر می دهید! از طرفی افراد مشهور هر کاری انجام دهند زیر ذره بین می رود و با جزئیات مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد! حالا برای کی؟ مخاطب معمول جامعه من و شما هستیم. دنیای خوانندگی دنیای بزرگی نیست که بتوان گفت مانند دنیای بازیگران هر روز باشد، بلکه دنیای کوچکی با نت های موسیقی است که بیشتر افراد دارای احساسات را در خود جای داده است. یکی از احساسی ترین خواننده های پاپ ایرانی بابک جهانبخش است. خوب، کافی است یک بار به کنسرت آنها بروید و تمام احساسات را احساس خواهید کرد. بابک جهانبخش از چهره های مشهور و قدیمی این عرصه محسوب می شود که سال هاست با ترانه های احساسی که می خواند مخاطبانش را به تونل عاطفه ها می فرستد.

بابک جهانبخش یکی از چهره های دهه شصتی است که متولد 1362 است و اکنون 41 سال سن دارد. وی تاکنون دو ازدواج و یک طلاق داشته که یکی از نمونه های ذکر شده در بالا می باشد. امروزه بسیاری از افراد به محض ناسازگاری طلاق می گیرند و از هم جدا می شوند. در حالی که این اتفاق برای یک فرد مشهور می افتد، بدون شک با جنجال های زیادی همراه خواهد بود. مگر اینکه ذاتاً مانند بابک جهانبخش کمتر حاشیه ای باشند. این خواننده محبوب برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ در سن ۲۶ سالگی ازدواج کرد و با خانم مروارید شهریاری زیر یک سقف زندگی کرد. خانم شهریاری یکی از برگزارکنندگان کنسرت جهانبخش در لندن انگلیس بود که در نهایت به ازدواج ختم شد و صاحب یک پسر به نام آرتا شدند. اما طولی نکشید که این زوج از هم جدا شدند و ازدواج دوم بابک جهانبخش با پریا پرتویی مدل لباس در سال 1395 بود که از همسر قبلی خود یک دختر داشت و بابک نیز آرتا داشت. جالب است که این زوج با فرزندانشان زندگی مشترک دارند. در ادامه بابک جهانبخش را در کنار همسر و فرزندانش مشاهده می کنید.

بابک جهانبخش و همسر اولش
بابک جهانبخش بابک جهانبخش و همسر دومش

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=286877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.