افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

همستر کمبت ایردراپ به زودی. آیا شبکه شما تلورانس دارد؟

  • کد خبر : 346740
همستر کمبت ایردراپ به زودی. آیا شبکه شما تلورانس دارد؟

سرانجام، تاریخ انتشار ایردراپ همستر کامبت در 26 سپتامبر (5 اکتبر) اعلام شد. این در حالی است که شبکه شما اخیرا با مشکلاتی مانند قطع سرویس و افزایش فشار مواجه شده است. به گزارش اسمارتک نیوز، با توجه به تعداد بالای کاربران همستر کامبت، نگرانی هایی در مورد توانایی شبکه شما در مدیریت حجم بالای […]

سرانجام، تاریخ انتشار ایردراپ همستر کامبت در 26 سپتامبر (5 اکتبر) اعلام شد. این در حالی است که شبکه شما اخیرا با مشکلاتی مانند قطع سرویس و افزایش فشار مواجه شده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، با توجه به تعداد بالای کاربران همستر کامبت، نگرانی هایی در مورد توانایی شبکه شما در مدیریت حجم بالای تراکنش ها وجود دارد. توسعه دهندگان Tun قول داده اند که بهبودهای لازم را برای مقابله با این چالش ها انجام دهند.

نگرانی در مورد پایداری شبکه شما با نزدیک شدن به Airdrop Hamster Combat

این هفته خبر هیجان انگیزی برای کاربران بازی درآمد کلیکی تلگرام منتشر شد. در حالی که در ابتدا قرار بود پرتاب توکن HMSTR در ماه جولای انجام شود، پس از تاخیرها، این رویداد در نهایت به 26 سپتامبر به تعویق افتاد.

اما این خبر در کنار اخبار دیگری منتشر شد که چندان خوشایند نبود. آخر هفته گذشته پاول دوروف، موسس و مدیر عامل تلگرام در فرانسه دستگیر شد که باعث کاهش قیمت تن شد.

پس از آن، همزمان با توزیع سگ های ایردراپ، شبکه شما با اختلالاتی مواجه شد و سپس برای چندین ساعت از کار افتاد و پردازش بلوک ها متوقف شد. این شبکه یک شبه دوباره فعال شد، اما به دلیل تقاضای زیاد، روز چهارشنبه دوباره برای چند ساعت دیگر قطع شد.

پس از ماه ها افزایش قیمت TON، رویدادهای هفته گذشته فشار جدیدی بر شبکه آن وارد کرد. در حالی که تاریخ راه اندازی توکن رزمی همستر رویدادی است که حامیان مشتاقانه منتظر آن هستند، اما می تواند شبکه شما را تحت فشار تمام فروپاشی کند.

توسعه دهندگان اصلی شبکه Tun شلوغی و قطعی این هفته را به دلیل تقاضای زیاد برای DOGS نسبت دادند. 10 میلیون کاربر تلگرام توکن های خود را در رویداد airdrop این میم سکه دریافت کردند. قیمت DOGS در ساعات اولیه 120 درصد افزایش یافت و DOGS توانست به طور موقت وارد لیست 100 سکه برتر بازار شود. با وجود مشکلات شبکه، حجم معاملات این سکه در روز چهارشنبه به 1.8 میلیارد دلار رسید.

موفقیت بازی های کلیک برای کسب درآمد مانند Notcoin و Hamster Kombat منجر به افزایش چشمگیر تعداد کاربران شبکه شما در طول سال گذشته شده است. روز جمعه، توسعه دهندگان تون در تلگرام اعلام کردند که این شبکه به 1.1 میلیون کاربر روزانه رسیده است که یک رکورد جدید برای کاربران تون است.

آیا شبکه شما آماده پخش همستر کمبت است؟

این افزایش تقاضا باعث شد تون نتواند حجم ترافیک Airdrop Dogs (DOGS) را مدیریت کند، اما لازم به ذکر است که کاربران Hamster Kombat به مراتب بیشتر از کاربران Dogz هستند. سازندگان این بازی ادعا می کنند که همستر کمبت تا پایان ماه جولای 300 میلیون بازیکن داشته است طبق آمار تلگرام این بازی در اوایل هفته جاری انجام شده است 80 میلیون کاربر فعال داشته است

حتی اگر تعداد بازیکنانی که مشتاق دریافت توکن های خود در 26 سپتامبر هستند، کسری ناچیز از کاربران Hamster Combat باشد، باز هم این تعداد است. میلیون ها کاربر کسانی هستند که می خواهند در ایرداپ شرکت کنند و این موضوع فشار زیادی به شبکه وارد می کند. به این تعداد، باید معامله گرانی را اضافه کنیم که کاربر همستر کامبت نیستند و می خواهند این توکن را از صرافی خریداری کنند.

سخنگوی تیم توسعه مرکزی تون در پاسخ به مشکلات پیش آمده در این هفته گفت مسئله فقط تقاضای زیاد برای توکن DOGS نبودبلکه تقاضای بالا در میان مسائل عملیاتی بلاک چین که باعث این مشکلات شده آنها اعلام کردند که داگز در این هفته نزدیک به یک میلیون دارنده و ده ها میلیون تراکنش داشته است، اما عوامل دیگری نیز در ایجاد اختلال در شبکه نقش داشته اند.

او گفت:

دو دلیل کلیدی منجر به رویدادهای این هفته شد. اول، پیکربندی اعتبار سنجی پیشنهادی ما حاوی خطاهایی بود، و دوم، برخی از اعتبار سنجی TON از سخت افزار ضعیف آنها از پروژه ها استفاده کردند.

در رابطه با اعتبارسنجی‌ها یا اپراتورهای گره که شبکه را ایمن می‌کنند و تراکنش‌ها را تأیید می‌کنند، این تیم گفت که روی سیستمی کار می‌کنند که می‌گویند اپراتورها را مجبور می‌کند در سطح بالاتری بدون ایجاد خطرات متمرکزسازی عمل کنند:

ما در حال بهبود سیستم هستیم جریمه غیر متمرکز ما شبکه ای هستیم تا بتوانیم اعتبارسنجی های ضعیف را بهتر شناسایی و جریمه کنیم. این به ما کمک می کند تا ثبات کلی شبکه را تقویت کنیم تا بتوانیم میزبان میلیون ها کاربر جدید وارد شده به شبکه تون و دنیای رمزنگاری باشیم.

به طور خلاصه، با توجه به اینکه بیشتر این توکن‌ها برای مخاطبان زیادی از اپلیکیشن‌های کوچک تلگرام تولید می‌شوند، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که در حال بهبود بلاک چین هستند تا شبکه در طول رویدادهای airdrop عملکرد بهتری داشته باشد و هزینه رویداد تولید توکن (TGE) شود. برای تیم توسعه مقرون به صرفه تر است. باشد

در ادامه توضیح دادند:

ما به طور مداوم شبکه را به روز می کنیم، زیرا هر روز با تعداد بی سابقه کاربران این پلتفرم ها بیشتر آشنا می شویم. ما اخیراً یک فناوری جدید به نامTON Jetton Mintlessکه به کاهش فشار شبکه در طول رویدادهای راه اندازی توکن در آینده کمک می کند. این فناوری به پروژه ها اجازه می دهد تا توکن ها را بین صدها میلیون کاربر توزیع کنند هزینه کمتر از 1 دلار.

کدام صرافی ها توکن HMSTR را فهرست می کنند؟

هیجان در اطراف این ایردراپ زیاد است و صرافی های بزرگ نیز از این رویداد حمایت می کنند. OKX، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که رمز مبارزه همستر (HMSTR) را در همان روز با ایردراپ در صرافی خود قرار می دهد.

این صرافی قبلاً این توکن را قبل از انتشار روی پلتفرم معاملات آتی عرضه کرده بود و امکان معامله با اهرم 2 را فراهم کرده بود. این امر به کاربران این بورس امکان داد حتی قبل از تاریخ عرضه رسمی این توکن معامله کنند.

علاوه بر این، سایر صرافی‌های بزرگ مانند Bitget و BingX نیز برنامه‌هایی را برای فهرست HMSTR تأیید کرده‌اند که نقدینگی اولیه را افزایش می‌دهد. انتظار می رود این پلتفرم ها کمپین های تجاری و پیشنهادات ویژه ای را برای جذب کاربران و دامن زدن به هیجان پیرامون این بازی تلگرامی راه اندازی کنند.

چالش های پیش روی ایردراپ توکن HMSTR بزرگ

همانطور که توسط توسعه دهندگان Toon Central اشاره شده است، نحوه طراحی رویداد airdrop نیز می تواند بر توانایی شبکه برای مقاومت در برابر فشار تأثیر بگذارد. Hamster Combat در ماه جولای ایردراپ نشد، زیرا تیم توسعه اعلام کرد که آنها همچنان در حال برنامه ریزی برای اجرای چنین رویداد بزرگی هستند و با تیم Toon برای یافتن راه حل مناسب کار می کنند.

آنها در این هفته گفتند:

واقعاً از نزدیک با تیم تون کار می کنیم تا ایردراپ را انجام دهیم و مطمئن شویم که همه بازیکنان بدون هیچ زحمتی سهم خود را به دست می آورند.

ما انتظار داریم که رویداد ایردراپ همستر کمبت بزرگترین رویداد ایردراپ باشد. در مورد مسائل فنی اجرای آن خیلی فکر کرده ایم و دلیل اصلی تغییر تاریخ این رویداد به 5 شهریور است.

با این حال، جامعه کاربری Hamster Combat بسیار بزرگ است و توسعه دهندگان هنوز آماده نیستند جزئیات نحوه اجرای این رویداد را فاش کنند.

اعلام کردند:

در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درباره راه‌حل رویداد AirDrop خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

اما به نظر می رسد که آنها هیچ برنامه ای برای کاهش تعداد بازیکنانی که می توانند در این رویداد شرکت کنند، ندارند، به جز حذف حساب هایی که تیم معتقد است. ربات های خودکار سعی می کنند از این ایردراپ سوء استفاده کنند و سهم بیشتری را به دست آورند.

در این باره گفتند:

برای رویداد Airdrop، ما می‌خواستیم به همه بازیکنانی که در پروژه مشارکت داشتند، پاداش دهیم. بنابراین به جز ربات ها، همه بازیکنان شانس شرکت در این رویداد و دریافت توکن را دارند، حتی آنهایی که تازه شروع به بازی کرده اند.

فقط چهار هفته با باقی ماندن رویداد airdrop، تیم های همستر کامبت و تون برای یافتن راه حلی برای مشکلات به وجود آمده تحت فشار هستند. مشکلات فنی این هفته ممکن است نشان دهنده مشکلاتی باشد که می توان آنها را برطرف کرد، اما در نهایت تا زمان اجرای واقعی نمی توان به طور قطع گفت که آیا برنامه های دقیق آنها جواب می دهد یا خیر.

تیم مبارزه با همستر گفت:

این ایردراپ بی سابقه است، اما امیدواریم به خوبی پیش برود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-31 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.