افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

همزمان با هفته دولت 60 پروژه عام المنفعه در سیریک افتتاح شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 342629
همزمان با هفته دولت 60 پروژه عام المنفعه در سیریک افتتاح شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پاکروان در پنجمین روز از هفته دولت، جدای از بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، 60 پروژه عام المنفعه منفعت با اعتباری نزدیک به 2040 میلیارد تومان در ادارات و شهرستان ها سیریک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پاکروان در پنجمین روز از هفته دولت، جدای از بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، 60 پروژه عام المنفعه منفعت با اعتباری نزدیک به 2040 میلیارد تومان در ادارات و شهرستان ها سیریک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 2.4 میلیارد تومان و افتتاح 10 زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ بر 16 هزار میلیون تومان در شهرستان به بهره برداری رسید. از جمله مهمترین پروژه ها می توان به افتتاح مجتمع بندری سیریک با اعتبار 700 میلیارد تومان و افتتاح سایت فیبر نوری شهرستان بندر سیریک و هفت سایت اول شهرستان با اعتبار 31 یک میلیارد تومان اشاره کرد.

فرماندار سیریک پروژه های بزرگی را در حوزه زیرساختی و در حوزه های آموزشی، بهداشتی، شهری، آبرسانی، کشاورزی، صنعت، کشاورزی، ارتباطات، راه سازی و ورزش برشمرد و افزود: با افتتاح این پروژه ها اشتغال موقت ایجاد می شود. برای 535 نفر و برای 47 نفر اشتغال دائم ایجاد می شود.

پاکاروان در ادامه به بیان عملکرد سه ساله دولت پرداخت و اظهار داشت: در طول سه سال دولت سیزدهم بیش از سه میلیارد تومان در حوزه های عمرانی، زیربنایی و خدماتی در شهرستان هزینه شد. سیریک کارهای انجام شده شامل پروژه های آموزشی به ارزش 70 میلیارد تومان، طرح های بهداشتی به ارزش 15 میلیارد تومان، پروژه های آب و فاضلاب به ارزش 600 میلیارد تومان، پروژه های ورزشی به ارزش 40 یک میلیارد تومان و افتتاح مجتمع بندری است. سیریک با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان با احتساب اقدامات انجام شده در سه سال سیریک آن است

فرماندار شهرستان. سیریک وی افزود: با پیگیری های استاندار محترم، تصویب دومین سفر رئیس جمهور شهید به استان هرمزگان، احداث دومین بزرگراه سیریک – میناب که یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان است. . سیریک گنجانده شده و در هفته دولت امسال شن کش می شود و فاز اول به طول 25 کیلومتر آغاز می شود و فاز دوم 25 کیلومتر دیگر در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

فرماندار سیریک در پایان سخنان خود به اجرا و تکمیل 230 واحد مسکونی زیرمجموعه نهضت ملی مسکن تا دهه فجر امسال در این شهرستان اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=342629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.