افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

همبستگی یمن با روسیه پس از حادثه تروریستی مسکو – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 239717
همبستگی یمن با روسیه پس از حادثه تروریستی مسکو – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یمنی ها به انفجار تروریستی در روسیه واکنش نشان دادند. به این معنا، «علی القهومیکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: حمله تروریستی که یک مرکز تجاری و فرهنگی در پایتخت روسیه را هدف قرار داد را محکوم می کنیم. القهوم وی افزود که این یک […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یمنی ها به انفجار تروریستی در روسیه واکنش نشان دادند.

به این معنا، «علی القهومیکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: حمله تروریستی که یک مرکز تجاری و فرهنگی در پایتخت روسیه را هدف قرار داد را محکوم می کنیم.

القهوم وی افزود که این یک اقدام است جنایی منفور است که رد آن به توطئه آمریکا و غرب و ابزار غرب علیه مسکو برسد و ما با روسیه و مردم روسیه اعلام همبستگی می کنیم.

آخرین اخبار حاکی از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو است.

به این معنا گفته شده است که تعداد قربانیان حمله به مجموعه زعفران در نزدیکی مسکو، پایتخت روسیه، به بیش از 62 نفر افزایش یافت.

در عین حال روسیه واکنش آمریکا به حمله تروریستی مسکو را مشکوک و مشکوک توصیف کرد. از این نظر، «مریم زاخاروواسخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که واکنش مقامات ایالات متحده به حمله تروریستی به شهرداری زعفران مسکو، سوالات این پرسش‌ها را به‌ویژه در مورد دلایلی که کاخ سفید ادعا کرده است اوکراین در این حادثه دست نداشته است، ایجاد می‌کند.

زاخارووا که در روسیه 24- گفت: «همچنین واکنش ها [به اتفاقی که در مسکو افتاد] که سوالات بیشتر ایجاد کنید.”

زاخارووا وی افزود: مقامات واشنگتن در بحبوحه فاجعه بر چه مبنایی به این نتیجه می رسند که یکی از طرفین در این حادثه دست نداشته است، خود جای سوال دارد، اگر آمریکا یا هر کشور دیگری قابل اعتماد بود. اطلاعات در مورد “اگر چنین اطلاعاتی وجود نداشته باشد، نه کاخ سفید و نه هیچ کس دیگری حق اظهار نظر بدون دلیل را ندارند.”

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: صادقانه بگویم، واکنش دبیرخانه سازمان ملل نیز سوالات بزرگی را ایجاد می کند، اکنون یک حمله تروریستی خونین رخ داده است و باید بدون قید و شرط آن را محکوم کرد، نه ایجاد ابهام.

ساعاتی پیش اتحادیه اروپا به حمله تروریستی مسکو، پایتخت روسیه واکنش نشان داد و در بیانیه ای از حمله تروریستی مسکو بسیار نگران و وحشت زده شد.

اتحادیه اروپا اعلام کرد که از حمله به کنسرت مسکو که به گفته مقامات روسی دست کم 40 کشته و 100 زخمی برجای گذاشت، “عمیقاً متأسف” است. متاسفم است.

سخنگوی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا از حمله تروریستی به ساختمان شهرداری خبر داده است. زعفران در مسکو بسیار نگران کننده شده است. اتحادیه اروپا هرگونه حمله علیه غیرنظامیان را محکوم می کند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به سالن کنسرت در نزدیکی مسکو، پایتخت روسیه را بر عهده گرفت.

ساعاتی پس از انتشار خبر تیراندازی در سالن کنسرت مسکو، پایتخت روسیه، دادستانی روسیه از تشکیل پرونده جنایی به همین دلیل خبر داد و حادثه سالن کنسرت مسکو را اقدامی تروریستی خواند.

رسانه های محلی روسیه نیز مدعی شدند که تعداد کشته ها در حال افزایش است.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به این حادثه اعلام کرد که اگر واشنگتن اطلاعات موثقی از این حمله تروریستی دارد، فورا آن را اعلام کند.

شهردار مسکو همچنین از لغو تمامی رویدادهای ورزشی، فرهنگی و غیره در این شهر تا ابتدای هفته آینده خبر داد.

همچنین گفته شده است که نیروهای ویژه پلیس روسیه موفق شده اند به مرکز حادثه حمله کنند و در تلاش برای یافتن 4 مرد مسلح هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.